Ben nu deze cyclus begonnen met de ovulatietesten van kruidvat, me baarmoedermond voelt zacht aan dus ik dacht laat ik een test doen maar twijfel of de streep donker genoeg is, ik krijg wel een oploop dat me testen steeds donkerder worden maar geen knal streep dit maakt me onzeker.
Deze test lijkt me toch echt positief. Ik zou regelmatig blijven testen, zodra de test weer lichter wordt weet je dat je je LH piek hebt gehad en dat het dus tijd is om te ''klussen''. Succes ermee
Deze testen staan er om bekend dat ze de hele cyclus bij veel vrouwen donkere strepen geven. Deze is echt negatief,hij moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.En dat is hij echt niet.
Heel erg bedankt voor je reactie! Maar is het normaal dat mijn testen nooit helemaal knallen? En bouw het LH hormoon zich vaak op? En als het streepje licht is ben je dan al in je vruchtbare periode? sorry voor al me vragen!
Ik zou de testen van zwangerenkids aanraden.Maar alleen de ovulatietesten,de dipsticks.Die zijn goedkoop en werken prima.De zwangerschapstesten van hen zijn echt bagger!Vaak valse strepen,kortom compleet onbetrouwbaar. (Ter controle deed ik altijd een cb digitale ovulatietest als de diptick positief was,dus even donker of donkerder dan de controlestreep,en dat klopte altijd)
Ik heb zelf geen ervaring met de ovulatietest die jij gebruikt. Ik gebruik zelf de Sensitest ovulatietest dipstick. Hier heb ik in februari een knalpositieve test mee gehad (de testlijn was donkerder dan de controlelijn), waarmee ik zwanger ben geworden! Helaas geëindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar we zijn het nu weer aan het proberen. Op 15 juni in de middag had ik nog een licht streepje en op 16 juni in de middag een streep net zo donker als de controlelijn. Een paar uur later werd de streep alweer lichter. Ik ga er dus vanuit dat ik toen een erg korte piek heb gehad. Het is bij deze test dus niet nodig denk ik dat hij ook donkerder wordt. Nu even afwachten of het raak is bij ons. Er is een grote kans dat er altijd een licht lijntje te zien is, omdat je altijd in zekere mate LH in je urine hebt.
Misschien net ervoor iets gedronken? Dat kan écht verschil maken! Je kunt beter 2 uur voor het testen even niets drinken.
Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl