Hiii , ik ben ten huwelijk gevraagd 1 augustus helemaal in de wolken. De jurk ook al uitgezocht gepast en dinsdag bestellen. Nou proberen ik en mijn vriend zwanger te worden. Alleen de jurk moet strak aan getrokken worden. Anders is hij niet mooi. En deze wil ik echt alles met alles. Als ik nu zwanger ben dan zou ik in april bevallen en nog 5 maanden kunnen trainen oma f te vallen voor het trouwen. Zal ik nog 2 maanden door proberen om zwanger te worden. Zodat ik in ieder geval nog 3 maanden heb op om af te vallen en te genezen. Of nu al gelijk stoppen. Iemand ervaring. Er zwanger zijn en daarna trouwen. Jurken passen ? Enzovoort. Ik wil echt niet hoog zwanger zijn op mijn bruiloft ivm mijn jurk. Xx steph.
Ik zou, je verhaal lezende, lekker eerst gaan focussen op de bruiloft. En dan daarna verder gaan met je kinderwens. Want het plannen van je bruiloft en de laatste voorbereidingen met een pasgeboren baby is misschien ook niet helemaal wat je wilt? En wat doe je als het trainen en afvallen wat minder goed gaat en je jurk zit niet zoals je wilt? Dan is je bruiloft verpest. Ik zou gewoon 1 ding tegelijk doen als ik jou was.
Het is zo moeilijk ik wil het allebij zo graag en we zijn al 8 maanden aan het klussen om zwanger te worden. Hmm.. Ik denkt at ik nog 1 maandje probeer, en dan stop. En voorzichtig doe. Echt moeilijk. Twijfel iedere minuut,
Je mag zoiezo een paar weken na de bevalling nog niet uitgebreid trainen (pas als je buikspieren weer aangesloten zijn, dit verschilt per persoon) dus daar moet je ook rekening mee houden, of stel dat je een keizersnee krijgt, dan WIL je zelfs niet eens trainen denk ik . Zelf was ik overigens 25 weken zwanger toen we gingen trouwen en vondt het wel speciaal dat onze kleine man " er bij was". Ook moet je er rekening mee houden dat als je nog niet getrouwd bent en wel al zwanger, je verloofde het vrucht moet erkennen, en geloof ik zelfs een afspraakje bij de notaris dat mocht jou wat overkomen (je gaat er natuurlijk nooit van uit, dat doet niemand) hij ook daadwerkelijk de ouderlijke macht krijgt . Ben je getrouwd voor de geboorte dan staat dit al vast. Ik hoop dat ik je niet nog meer aan het twijfelen heb gebracht maar zijn wel dingen die van belang zijn. Ik weet niet meer precies hoe het allemaal zat maar zou het even opzoeken
Klopt dat wist ik niet. Dat zet me weer extra aan het denken. Ik ga het opzoeken van de week. Dankjewel
Wij zijn ook getrouwd tijdens de zwangerschap.. Heel bijzonder! En je kan ook met buik een hele mooie jurk aan hoor! Wat ik hierboven las klopt ook, je buikspieren gaan uit elkaar staan tijdens de zwangerschap en je mag ze pas weer trainen als ze (zo goed als) bij elkaar zijn en niet te fanatiek anders krijg je een gat.. Diastase heet dat geloof ik kan je eventueel even googlen.. Overigens hoef je tijdens de zwangerschap helemaal niet enorm aan te komen.. Ieder pondje door het mondje ( ik was zelf na de zwangerschap lichter als ervoor)
En bedenk je trouwens ook dat je als je net mama bent geworden helemaal niet bezig wil zijn met afvallen..
Gefeliciteerd! Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma.. nouja, wij gaan 15 mei 2015 trouwen en we willen rond oktober/november gaan proberen voor ons eerste kindje. Mocht dat meteen lukken (hoewel die kans natuurlijk niet groot is), dan heb ik tijdens de bruiloft ook een buik(je). Maar dat vind ik niet erg. Alleen lijkt het me niet fijn om echt hoogzwanger te zijn op de bruiloft, dus vandaar dat we niet nu al beginnen. Als je echt perse deze jurk wilt, dan zou ik inderdaad stoppen met proberen voorlopig. Maar als het ook een andere mooie jurk mag zijn (die ook mooi staat met buik) dan zou ik misschien gewoon even wachten met het bestellen van de jurk
O jij ook gefeliciteerd happy , ja mijn probleem zit hem vooral in de jurk de enigste die ik echt aan wil en moet. Is een strakke ladybird prinsessen jurk die strak geregen word, hij is zo mooi en maandag a dinsdag zal ik hem bestellen. Dus vandaar. Ik ben deze maand niet zwanger net ongesteld geworden helaas. Ik dacht dat ik na 4 a 6 weken wel dichtgegroeid zou zijn bij wijze van haha. En dat ik dan weer zou kunnen sporten,! Ik denk dat ik deze maand het nog even op zijn beloop laat gaan en als het dan nog niet raak is dat ik er mee op houd en voorzichtig doet tot rond of na de bruiloft, ik wil echt zo graag deze jurk en zo dun zie ik eruit! Dan heb ik 6 maanden om te revalideren zeg maar. Dus dan moet het wel kunnen lukken. Ik ben zelf van het niet stil zitten, dus als ik mag zal ik weer gaan sporten, nu ook 6 maanden stil gezeten door een fixxe blessure aan me knie door voetbal. Voetballen mag ik dan ook niet meer dit jaar. Dus ik denk dat ik zoals Hilly zei. Alleen smokkel ik nog even een maandje en dat ik dan daarna alleen aan de bruiloft even ga denken.
Dat zou ik dan inderdaad ook doen. Wat gaaf zeg, ik vind de Ladybird jurken echt prachtig!! (veel ervan althans). Voordat ik naar de bruidswinkel ging had ik ook alleen maar Ladybird jurken in mijn hoofd. Ik wist eigenlijk zeker dat het een Ladybird zou gaan worden, maar toch niet... Ik heb namelijk gisteren DE jurk gevonden en besteld!! Ik ben er helemaal verliefd op. Hij is van Pronovias en ook echt een prinsessenjurk ook met lint aan de achterkant inderdaad wat strak geregen moet worden. Heb je ook al naar schoenen etc. gekeken?