In spanning afwachten! IUI 2e poging

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Amy8, Apr 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amy8

Amy8 Lid

Apr 2, 2016
    66
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit in alle spanning af te wachten na een 2e IUI behandeling. Tot eergisteren kon ik mijn spanning goed onder controle houden, maar begint nu toe te nemen helaas.
    Waarom ? Mijn borsten zijn sinds eergisteren hard en pijnlijk. Dit nog nooit eerder gehad! Ik heb telkens lichte krampen in mijn buik maar anders dan anders !

Nu zit ik op dag 9 na de IUI behandeling. En dag 11 na de prignyl.

Nu ben ik de vorige maanden na de prignyl direct op dag 10 ong. geworden. Dus eigenlijk 2 dagen overtijd.
    Dit ook getest door kv test. Zat er duidelijk tot 8 dagen prignyl in mijn lijf. Test dag 9 duidelijk negatief !

Nu zie ik een heel licht streepje verschijnen deze morgen. Maar ik durf niet te hopen
    Wat een hel die wachtdagen !!! Nog iemand die in het zelfde schuitje ?

Groetjes Amy

2. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Amy, ik heb afgelopen woensdag mijn tweede IUI gehad. Voel nu al krampen. Heb geen ervaring met hormonen spuiten met IUI.
    Vanaf wanneer voelde jij krampen. Spannend meis, hopelijk lopen ze op!!

3. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

Mar 23, 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!
    Ik had na mijn eerste iui ook na een paar dagen zere borsten. Bleek bij mij n positief teken! Helaas eindige dit bij mij in een mk
    Nog even geduld,hopelijk goed nieuws voor je!

Ps: hebben jullie ook zoveel afscheiding na iui? Ik heb dot nog nooit gehad na iui. Ben nu 2 dagen na de 3e poging en zoveel vocht..(sorry)

4. myster

myster Actief lid

Apr 4, 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier geen IUI maar wel puregon en pregnyl gespoten (25 maart), zit nu op 13 dagen na Pregnyl en 12 DPO.... ik durf nog niet testen, omdat ik regelmatig steekjes in mijn onderbuik voel en soms menstruatie-achtige krampen, verder totaal geen tekenen/symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap.

Ik ga as zondag op zijn vroegst testen....

Succes met wachten allemaal, spannend!

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Amy hoe is het nou?

Beetje last van meer afscheiding Jetjemuis

Hoe is het verder bij jullie? Eerste iui werd ik al op 9/10dpo ongesteld. Dat is morgen en overmorgen. Dus beetje spannend hier. Erg rommelige buik, veel vlagen misselijkheid.... Pffff maar mijn lichaam heeft me zo vaak voor de gek gehouden. Ook last van buikgriepje denk. Beetje aan de dunne 😢 Excusez pour les mots 😉

Share This Page