Ik heb er tot nu toe alleen jongensbroekjes van gehad...dus betwijfel of jij daar iets aan hebt masr die vallen groot. Had de 68 (4-6 maanden) en die begint nu met 8 maanden nu redelijk te passen, en mijn zoontje is erg gemiddeld
Bij mij valt het normaal. Ik bestel de maat die ik heb en het past ook gewoon. Ik heb er overigens nog geen broeken besteld. Nadeel zijn de retourkosten...9 euro onverzekerd en 14 euro aangetekend. Dus dat maakt het meteen wel erg duur. Voor de kinderen bestel ik er wel veel. Als er dan iets te groot valt dan hang ik het gewoon weg (past uiteindelijk vanzelf). Je kunt ook een tripje naar Londen inplannen (in kerstsfeer....). Op bijna iedere hoek van de straat heeft next een filiaal.
Hoi lovely! Ik vind het hier redelijk normaal tot ietsje groot vallen. Ik heb nu een overgooier met een bijpassende longsleeve in mt 86-92. Mijn dochter zit een beetje tussen die twee maten in, maar dat setje is nu nog aan de grote kant voor haar. Ze draagt het al wel.
Mijn zoontje heeft maat 86/92. Voor hem heb ik kleding besteld van 2tot 3 jaar, het is ietsje te groot.