Ik heb dameskleding in de aanbieding. Ik draag zelf maat M van bovenkleding en 42 van broeken. De foto's zijn vanwege de lichtinval niet mooi gelukt, de kleuren zal ik vermelden in het berichtje.. Evenals de prijs, verzendkosten komen er dan nog wel bij..
EDC - Spencer (maat M) Vraagprijs 5 euro + verzendkosten De kleur van de gehele spencer is, zoals bovenaan aan de foto te zien. Is niet verwassen o.i.d. Bekijk bijlage 173460
EDC - Tuniekje (het is een soort gaasstof) - Maat S Is nog netjes.. Vraagprijs 5 euro + verzendkosten.. Bekijk bijlage 173461
EDC - Witte driekwart broek met beige kleur stiksels en borduursels op de zakken.. - Maat 42 Vraagprijs - 5 euro + verzendkosten.. Foto van de voorkant Bekijk bijlage 173462 Foto van de achterkant Bekijk bijlage 173463
G-star tshirt zwart (is mooi egaal zwart van kleur, de opdruk is antraciet kleurig) - Maat M. Vraagprijs - 5 euro + verzendkosten Bekijk bijlage 173465
G-star blouse Zwart (de kleur is egaal zwart, niet verwassen zoals lijkt op de foto) - Maat M. Vraagprijs - 7 euro + verzendkosten Bekijk bijlage 173467
Hier nog een foto van het logo van de zwarte blouse, dit staat aan de achterkant op de schouderbladen.. Bekijk bijlage 173469
G-star tshirt (de kleur is egaal zoals te zien in de boord, niet verwassen zoals lijkt op de foto) - Maat M. Vraagprijs - 5 euro + verzendkosten Bekijk bijlage 173470
G-star - zwart katoenen stoere broek - Maat 31/34 Vraagprijs - 7 euro + verzendkosten Bekijk bijlage 173471
Il Dolce - Spijkerbroek - Maat 32 (lengte maat staat er niet in, maar ik draag zelf lengtemaat 34) Deze is nieuw, niet gedragen. Vraagprijs 15 euro + verzendkosten.. Bekijk bijlage 173473
Ladysting (sutherland) - Zwart ballonrokje - Maat 40 Deze is niet gedragen.. Vraagprijs 5 euro + verzendkosten Bekijk bijlage 173475
Steps - Kort jasje - Maat 42 Deze is niet gedragen.. Vraagprijs 10 euro + verzendkosten.. Bekijk bijlage 173478