Nieuwe Birkenstock Mayari wit, maat 38

Discussion in 'Diversen en verzamel verkoop' started by azucena, May 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Bij deze wil ik graag een paar nieuw birkenstock Mayari's aanbieden. Ik heb ze besteld via een webshop, maar kwam er pas nadat ze verzonden waren achter dat ik een maat te groot besteld heb (dom!). Ik heb ze zelf nog niet eens binnen, dus ze zijn echt spik splinter nieuw. Waarschijnlijk worden ze hier morgen bezorgt. Ik kon de bestelling alleen niet meer annuleren. Voor het retoursturen zou ik dan nog eens €7 kwijt zijn + de al betaalde verzendkosten. Dus vandaar dat ik het nu zo probeer!

Ik heb ze zelf al in het zwart en ik vind ze heerlijk lopen. Ik zal even twee foto's bijvoegen van het internet. Het zijn witte sandalen met zwarte gespen en een zwarte zool. Ik heb er zelf €59,95 voor betaald, maar ik hoef er niet de hoofdprijs voor terug!

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Je kan meestal kosteloos ruilen! Dan hoef je er ook geen verlies op te maken.

3. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Ja meestal wel! Maar bij deze webshop zou ik deze moeten retour sturen (€7,00) en nieuwe verzendkosten moeten betalen. Dus ben ik weer ruim tien euro meer kwijt. Ik had gewoon verder moeten kijken dan m'n neus lang is!

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Oeh das zuur zeg!

5. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Er mag een slotje op!
    Ze hebben de verkeerde kleur geleverd, dus ik hoop nu wel kosteloos mijn sandalen te mogen retourneren.

Share This Page