Hoi hoi, Bij deze bied ik mijn prenatal cadeaukaart aan voor 60 euro. Deze heb ik als kraamcadeau gekregen, we hebben echter alles al in huis en we komen nooit bij de prenatal aangezien die ook niet in de buurt ligt. De kaart is nog nieuw en niet gebruikt. Hij is 2 weken oud dus hij kan nog een hele poos mee. ik hoop dat we er iemand blij mee kunnen maken. Voor 60euro kun je hem overnemen.
Dan kunnen we net zo goed voor 60,- zelf spullen kopen bij prenatal. Voor 60,- ga je de cadeaukaart niet kwijt raken.
Beetje zonde om 60 euro voor minder weg te geven..... Ik besteed dat geld liever aan iets wat we wel kunnen gebruiken.
Snap jullie wel, want jullie hebben niets aan die kaart als je er niets wilt kopen. Maar voor anderen is het dan natuurlijk veel makkelijker gewoon 60,- uit te geven in de prenatal en niet eerst een ruil aan te gaan. Je gaat hem dan dus echt niet 123 kwijtraken denk ik. Niet iemand in jullie omgeving die er wel iets mee kan?
Dan bewaar je hem en koop je er straks kleertjes voor in een grotere maat of in het voorjaar. Net alsof er niks meer is bij de prenatal dat je kunt gebruiken straks.
Ik snap je wel, maar vanuit mijn punt: Stel ik Koop de kaart van je over. Dan betaal ik verzendkosten aan jou, ben afhankelijk van of de post een goede dag heeft en de envelop biet kwijtraakt, zit te wachten tot de post komt en kan dan naar de prenatal. Of ik woon inni de buurt , moet een tijdstip en dag afspreken om de kaart op te halen, ondertussen oppas regelen etc en dan naar prenatal, extra benzinekosten en geregel. Als dat dan nog iets oplevert heb je dat ervoor over, maar waarom zou iemand dat doen ? Dan kies ik toch gewoon een dag Dat t me uitkomt en rij ik naar de prenatal en koop daar mijn spullen ...