Ik vroeg me iets af: wij geven nu sinds een week of wat fruit- en groentehapjes, maar hij kan nog steeds niet echt goed happen lijkt het. Hij slikt terwijl hij met zijn tong duwt, dus hij duwt het grootste deel van de hap er net zo hard weer uit. Ik had verwacht dat hij het happen en slikken nu wel door zou hebben...Nou heeft hij ook net sinds gisteren zijn eerste tandje, zou het daar mee te maken hebben?
heeft niet zodanig met de tandjes te maken maar het één kind heeft gewoon sneller door hoe die het moet doen dan een ander. gewoon een beetje geduld hebben. van de ene dag op de andere zal het wel lukken
Anders wacht je even een paar dagen ,en probeer je het opnieuw. Het is wel even een doorhebben-proces.
Hier wanneer ie last van zn tandjes heeft wel meer met zn tong aan duwen en blazen (een beetje van pflllfff met sputters erbij ) Misschien een combinatie? Gewoon blijven proberen, ze leren het vanzelf. Succes
Ik ben al een maand aan de gang met fruithapjes en groente hapjes en pas nu "hapt" ze goed. Dus het heeft even tijd nodig.