Fotobewerkingsprogramma?

Discussion in 'De lounge' started by Pomm, Dec 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Iemand een tip voor een (simpel en gratis) foto bewerkingsprogramma?

Ik gebruik nu picasa en via picasa de creatieve werkset van picnik maar dat laaste doet het helaas niet meer.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Bovenstaande of Photoshop via illegale wegen ;)

4. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    Ik gebruik het vaakst ipiccy. Erg leuk en fijn programma. Sinds kort moet je je wel aanmelden daar voor sommige opties (gelukkig nog niet betaald)
    Picmonkey gebruik ik ook af en toe, daar kosten sommige opties wel geld.(membership)

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63

Picmonkey

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ikzelf gebruik photoshop wel de nieuwste versie. Behoorlijk prijzig.

Ik heb wel gezien dat je vorig jaar cs2 gratis kon downloaden. Ik weet niet of dit nog zo is, zou je even moeten googelen.

Het is wel even uitpuzzelen hoe alles werkt maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt is het een zeer fijn programme om mee te werken.

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Jij bent toch een professioneel fotografe? Ik heb het vorig jaar gedownload, een proefversie voor een maand. Moet zeggen dat ik niet erg mijn best heb gedaan om er wat van te snappen, ik vond het maar ingewikkeld. Proefversie dus inmiddels verlopen.

Ik fotografeer vooral mijn zoontje en tot nu toe lukt het redelijk om eventueel foto's te bewerken via picasa. Nu wil ik een uitnodiging maken voor zijn verjaardag maar dat kan niet meer via dat programma.

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Bedankt voor de tips meiden, ik ga kijken!

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik vind photoshop het prettigst werken, maar pixlr heeft een aantal leuke opties.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
  11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hobby met wat troepjes op zolder ;)

En die cs2 is niet meer te downloaden? Dat was volledige versie.

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63

O echt? Heb wel eens super mooie foto's van jou voorbij zien komen, had je eerst een andere naam? :)
    Dat cs2 heb ik niet meer geprobeerd te downloaden nu, denk dat het nog te ingewikkeld is en als ik het eenmaal onder de knie zou hebben smaakt het natuurlijk naar meer (lees betaalde versie)... :)

13. Imensa

Imensa Niet meer actief

Puur hobby vind het erg leuk om te doen en het bewerken daarvan. Heb wel een paar publicaties gehad. Zou graag iets willen maar er is al zoveel op foto gebied markt is verzadigt.

Ja maar dat is leuke van die cs2 dat was volledige versie en die was toen gratis.

Share This Page