De titel zegt het al. Ik vroeg me af of er een bijzondere reden moet zijn om een groeiecho te krijgen. Ik was gisteren op controle bij de gyn (ben nu bijna 26 weken zwanger) en ze wilde bij de volgende controle een groeiecho doen. En ik vroeg me dus af of dat betekent dat ze denkt dat het kindje erg groot/klein is ofzo. Op zich zei ze dat de baarmoeder mooi op schema lag enzo, dus ik had niet het idee dat er iets bijzonders zou zijn. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb 3 x een groeiecho gehad, omdat hij steeds erg groot aanvoelde.. En ook op die echo's was te zien dattie inderdaad aan de grote kant is. Liefs Kiss
Ik kreeg een groeiecho in verband met mijn BMI (33). Kindje leek gemiddeld, maar ze wilde het zeker weten. Ze loopt 1 week voor, dus inderdaad een gemiddeld kindje!
Verplaatst naar: onderzoeken en echo's Graag in het vervolg even goed kijken waar je iets plaatst. Dank je wel.
Ik ook ivm mijn BMI (42) en krijg ze nu steeds vaker omdat de kleine 3 wkn voor ligt met de groei En ze bang zijn dat ik een "groot" kindje krijg
ik krijg ook een paar groeiecho's, omdat mijn kindjes steeds zwaarder worden. De eerste was bijna 7 pond, de 2e bijna 8 en de derde was bijna 9 pond. Dus hopelijk wordt het nu goed in de gaten gehouden en hoef ik niet te bevallen van een kindje van 10 pond
op de 'voel' denken ze dat ik een groter kindje dan gemiddeld krijg, maar niet absurd. toch willen ze het in de gaten houden en eventueel krijg ik met 36 weken een groeiecho. maar er is zo weinig van te zeggen en kindjes worden vaak groter ingeschat dan ze uiteindelijk blijken te zijn. maar een beetje extra opletten is natuurlijk altijd fijn helemaal als je dan weer even naar een echo mag zaaien