We hebben nu 3 meisjesnamen, beide hebben we een andere voorkeur, dus we zijn er nog niet helemaal over uit. Maar misschien kunnen jullie er bij helpen?! Lilou, Zara of Lina? Grote kans dat ons meisje met donker haar en donkere ogen geboren wordt met een licht getinte huid...
Wij hadden Philou op het lijstje staan, vind Lilou dus erg leuk! Anders Lina. Zara blijft in mijn ogen een kledingwinkel
Hier was het uiteindelijk Dilara of Zara. Mijn dochter heet Dilara maar zou ze ooit een zusje krijgen ( stel) dan zou ze Zara gaan heten.
Zara, hoewel ik zelf altijd voorstander en van Sarah en geen Zara. Dan denk ik zelf persoonlijk aan het winkelketen. Maar goed daar kan jij anders in staan. Sarah vind ik persoonlijk ook bij een licht getind meisje passen, het is een internationale en vrouwelijke naam me een hele mooie betekenis: prinses! Dan is er werkelijk een prinsesje geboren. Ik heb getwijfeld over Lina of Zara.. Van de zomer was ik op vakantie en kwam ik veel getinte kindjes tegen de ene heette: Mina en de andere Rita. Geweldig die vrouwelijke korte A namen. Dus ga voor Lina of Sarah..
Wat een lieve naam; Lilou Nog nooit van gehoord. Alle 3 de namen zijn leuk maar heb gestemd voor Lilou <3
Ik ken iemand die heet Leeloo. Spreekt uit als Lieloe. Knap lief meisje met heel lang blond haar. Dus ik kies lilou