Om niet achter te blijven wat betreft de wc-vragen , plast jullie man zittend of staand? En als hij het staand doet, lukt het jullie man wel om het hele zooitje in de pot te krijgen? Mijn vriend doet het gelukkig voortaan zittend zodat ik niet elke dag zijn pis van de bril en grond hoef te vegen! Bahbah. Dan wil ik naar de wc en ligt er gewoon pis op de grond. Oja en als hij de wc-borstel gebruikt maakt hij daar ook altijd zo'n zwier mee dat ik overal druppels heb zitten!
Mijn man plast staand, maar veegt altijd de bril en eventuele overige druppels zelf schoon. Wij zijn verder met drie dames in huis, dus hij houdt daar erg rekening mee gelukkig. Zo doet hij ook altijd de bril weer omlaag, zodat de jongste (en de rest haha) niet in het gat valt als ze wil zitten. Verder is hij erg schoon op zichzelf na elke plasbeurt pakt hij een wc papiertje en dept zijn piemel droog, zodat er geen druppel op blijft zitten die in de onderbroek trekt. Verder doucht hij elke dag en zomers nog vaker.
staand (tenzij bij grote boodschap) , en hij krijgt heel het zooitje in de pot nergens geen pis dat ik op moet kuisen oid haha daarna gebruikt ie overigens wc papier om zen speeltje af te kuisen
staand en ik heb nog nooit overwogen om hem te vragen het zittend te doen. Laat hem lekker naar het toilet gaan zoals hij het zelf wilt... Hij is degene die de toiletten schoon maakt en ze zijn altijd schoon. Maar mocht dat niet het geval zijn dan zou ik het nog liever schoon maken dan hem vragen om zittend naar het toilet te gaan...
Hoe krijg je het verzonnen. Wat een topic weer, het is de laatste tijd raak hoor hahaha! Maar de mijne doet het staand! Hij laat alles netjes achter altijd!
Hij heeft er helemaal geen probleem mee op het zittend te doen hoor. Je doet alsof ik iets verschrikkelijks aan hem vraag.
Wat fijn dat jullie kerels hebben die de plee goed schoon maakt De mijne doet het ook wel hoor als ik het vraag maar dat gebeurt het dus echt maar voor de helft ('Ja ik ben een man en ik zie dat toch niet' ) Omdat alles steeds volspetterde zei hij zelf van ik ga voortaan wel zitten Dus nu altijd een schone plee en ik vind dat een hele verbetering
o nee hoor. Ik zelf zou dat gewoon nooit vragen. Wat jij doet moet je zelf weten. Als hij het uit zichzelf doet vind ik het anders. Maar ik zou me er niet fijn bij voelen aan mijn te vragen zijn toiletgewoonte te veranderen.
plassen jullie mannen dan ook zittend als jullie weg zijn? Of doen ze het dan wel staand in zo een hangbak?
Toevallig net gevraagd haha. Hij plast alleen zittend thuis om het netjes te houden. Op andere plekken wil hij niet zitten omdat hij dat vies vindt.