Dan ben ik wel benieuwd naar dit ;) als we toch bezig zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis heeft iedere dag een schoon setje aan (onder- en bovenkleding). Een kruipende / lopende dreumes houdt z'n kleding echt niet schoon.;)
    Wij dragen onze shirts meestal 1 dag, mijn vriend soms 2 of 3 maar dat komt omdat hij ze alleen 's avonds draagt op werkdagen. Als hij moet werken draagt ie namelijk een overhemd en pantalon. En die draagt hij ook een keer of 2, 3.
    Broeken doe ik echt niet na 1 keer dragen in de was, zou niet weten waar die dan al vies van zouden kunnen zijn. Dus spijkerbroeken en andere broeken dragen we 2 x, soms 3 x. Behalve witte dan, die gaan na 1 x wel in de was.
    Ondergoed iedere dag schoon, ik meestal 2 x op een dag.

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zelf: slip,string,boxer 2 x per dag s'ochtends en s'avond
    BH 2 dagen ( s'nachts / s'avonds uit )
    broek,rok 2 dagen
    trui,top 1 dag, heel soms 2 dagen
    sokken 1 dag ( draag ik niet veel )
    legging,panty 1 dag heel soms 2, niet bij een panty
    Manlief:Werkkleding 2 dagen broek en trui t'shirt 1 dag
    sokken iedere dag
    boxer iedere dag
    slaap t'shirt 2 nachten
    broek 2 dagen soms 1 dag
    shirt,trui 1 dag soms 2
    Dochter:eek:nderbroek 1 dag
    hemd 2 dagen
    overige kleding 1 dag
    Zo dat was het wel een beetje :)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ondergoed en sokken iedere dag schoon.
    BH - 2/3 dagen
    Kleding 1/2 dagen
    Spijkerbroek 1 a 2 heel soms 3 dagen.

mits schoon nauurlijk./ shirtjes vaak maar 1 dag;)

man ook alles 2 x behalve ondergoed/sokken. spijkerbroek doet hij vaak 3 dagen mee.

kids soms spijkerbroek 2 dagen maar meestal alles schoon op romper/onderbroek/hemdje na die om de dag zolang er luiers gebruikt worden.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.197
    10.801
    113
    Als je mij twee dagen achter elkaar in dezelfde outfit ziet, ben ik waarschijnlijk onverwacht ergens blijven logeren of heb ik me verslapen en snel wat gepakt. Ik draag bijna altijd laagjes, waarbij het onderste laagje, shirt met korte of lange mouw, elke dag schoon aangaat, en het bovenste laagje na een dag kritisch beoordeeld wordt of t nog een dagje kan. Broeken worden op niet-opeenvolgende dagen in totaal een dag of drie gedragen, en ondergoed, sokken dagelijks vervangen.

Lief vindt dat je dingen niet zo vaak hoeft te wassen, vooral zijn spijkerbroeken "slijten anders te snel"

Overigens lopen we thuis bijna altijd in pyjama of sportkleding. In het goede goed kook ik dus bv bijna nooit.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Iedere dag schoon ondergoed, elke dag een schoon truitje, broek of rok ook iedere dag maar die wat ik die dag heb aangehad laat ik voor het raam luchten aan een kleerhanger en gaat meestal terug de kast in, sokken draag ik niet, bh 1x in 2 dagen en vriendlief draagt hele week werkkleren, met de broek houdt die meestal de hele week aan en truitje 2 dagen, als die savonds om 7 uur thuiskomt doet die meestal een joggingsbroek aan voor op de bank te hangen en daar doet die langer mee omdat die die per dag maar 3 uurtjes an heeft.

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Elke dag alles de was in en dus elke dag schone kleding.

7. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    D meerdere setjes per dag, zijn nieuwe shirt/romper zitten gegarandeerd na 2 uur of korter alweer onder de spuug.
    Bovenkleding 3x per dag, vanwege het spugen van D. ;)
    Ondergoed 2x per dag, want douche ook 2x. Bh 2 dagen.
    Sweatvestjes die ik maar een paar uur per dag aan heb gaan pas na 2/3 dagen in de was.
    Jeans boeken of rokjes gaan hier amper in de was, manlief en ik hebben beiden een jeans tik, dus daar word voorzichtig mee om gesprongen :D
    Draag ook alleen eind midd/savonds of in het weekend jeans. Overdag altijd in een van mijn geliefde tokkie panterprint joggingbroekjes :p
    Verder alles elke dag schoon. (Joggingbroeken, hempjes, sokken)

8. Boven doe ik meestal iedere dag schoon aan.
    Onder doe ik 2 of 3 dagen mee.
    Ondergoed spreekt voor zich! Iedere dag schoon soms 2x per dag, vooral in de zwangerschap.. bh doe ik wel iets langer mee maar gaat wekelijks met de was mee.

9. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hier allebei elke dag schone kleding, van onder tot boven... :D

Kleine man ook elke dag en soms zelfs 2 x per dag... Hij kan heerlijk knoeien en tja de tandjespampers... ;)

Veel was... Mwah, ong 6 trommels pw incl beddengoed, werkkleding vriend... Maar k ben nieh anders gewend inmiddels... Wie weet is dat t verschil... :cool:

Deel Deze Pagina