Wie heeft er tips voor een fijn hotel of appartement met familiekamers inclusief ontbijt in Oostenrijk. Dit als tussenstop met eindbestemming Italië Gardameer. Google levert tot nu weinig op
Wij hebben een pensioen in jungholz geboekt onderweg naar t gardameer. Via booking. Familiekamer met ontbijt. Maar ik ben bang dat je al een beetje aan de late kant bent als het voor op korte termijn is. Ik heb al een maand of 2/3 geleden geboekt, en toen hadden we al weinig keus.
Vorig jaar zaten we in karhlsruhe toen we naar italie gingen, dit jaar naar eisenbach. We verblijven een paar dagen als onderdeel van de vakantie. In de omgeving zit schijnbaar niks dus heerlijk bijkomen, wel een familie hotel. Op de terugweg gaan we weer naar karlsruhe, vorig jaar zelfs een paar dagen vantevoren geboekt. Wat je altijd kan bekijken zijn de zakelijke hotels, kun je langer inchecken, ontbijt kun je er bij boeken maar meestal zit er een lidl of aldi om de hoek. Vaak in de buurt van de snelweg dus geen omwegen. (Karhlsruhe is een zakelijk hotel, had 2 twee persoonsbedden, mijn man mocht breed liggen ik lag met onze knul die graag breed ligt hahaha)
Als je over de fernpass rijdt , kom je langs leuke skidorpjes Lermoos en Biberwier, het wemelt daar van de knusse hotelletjes en pensionnetjes. Zoek op booking.com daar vind je vanalles