hoi dames, ik had een jurk besteld bij de Otto en die kwam net dus binnen.. hij zit geweldig alleen, bij mn borsten zijn het twee losse delen stof die over mekaar heen gaan, weet niet of jullie het snappen maar ik voeg er een foto bij toe.. maar als ik dus de jurk aan heb, dan zie je zowel aan de achterkant, als aan de voorkant mijn beha een stukje, hoe kan ik dit oplossen waardoor je mijn beha niet meer ziet? zonder beha is absoluut geen optie.. Jurk, JOE BROWNS - Jurken & rokken | Grote maten | OTTO
Tja, dat weet ik niet. Mijn vriendin heeft een D cup en daar ging het prima bij. IK heb een A en daarbij zakt ie gewoon naar beneden....
Ja, ik zou denk ik een wit hempje doen (eventueel met kant, als je daarvan houd).. ik ben meer van een witte ronde hals bij zo'n jurkje.. en zou dit dan combineren met een kort (spijker)jasje of bolero.. Erg leuk
ga heel eerlijk zijn maar vind de jurk van boven niet echt handig omdat het ook voor grote maten is valt dat inderdaad niet handig zonder bh. spaghettitoje eronder mischien
dit idd.. of een mooi hemdje met kant eraan.. strapless bh's gaan absoluut niet met borsten van D en hoger !! met A is het niet eens nodig volgens mij..
hmm ja ik ben daar niet zo van.. hou er niet zo van om in de spotlights te staan.. waar zat je aan te denken dan?
Ik zou zeggen een mooi hempje met spaghetti bandjes eronder of een mooie aparte BH. Maar je gaf al aan dat je dat niet veel lijkt. Persoonlijk vind ik die zogenaamde transparante bh bandjes erg lelijk, dus ik zou het je niet aanraden. Ik blijf bij een hempje, of eentje met een simpele halslijn, of juist een met wat mooi kant. Trouwens wat een leuk jurkje!
IK zou er dus absoluut geen hempje onder doen maar een strak t shirt met lage ronde hals en klein pof mouwtje