hoi allen, vannacht echt een hell nacht gehad! jamie sliep pas om half 5 en dit bij ons in bed... ik weet het zoooo fout maar ik was echt op het einde van mijn latijn.... ik heb op de muren lopen bonken om me wat af te reageren... dan weet je het wel he... hij ging om 20u (net als altijd) na zijn badje lekker naar bed, niks aan de hand... tot wij weggingen. Moord en Brand heeft hij geroepen dus ik weer gelijjk er naartoe want ik hoorde aan zijn geschreeuw dat er wat was. zat hij allemaal naar die hoek te kijken en naar het gordijn. Na -tig keer gevraagd te hebben wat er aan de hand was zij hij, jamie bang, eng... dus ik vroeg wat is er eng dan, waar ben je bang van. en wees hij weer naar de hoek en naar het gordijn: Daar. nouja, ik zag helemaal niks natuurlijk. dus effe gesust maar meneer wou echt niet slapen. erbij gelegen, erbij gezeten, erbij gestaan, ligt uit deur beetje open, ligt aan... alles was goed, zolang hij mij maar zag. zodra ik weg ging begon het weer kei hard te schreeuwen... ik wist me echt geen raad meer en heb hem bij me genomen. mijn man moest er immers ook weer om half 7 uit en had ook al niet veel geslapen! bij ons sliep hij wel meteen in, dus hij was echt wel moe. maar waar is hij nu bang van? is het een fase? is het maar een nachtje? (ik hoop het!) hebben jullie dit ok is meegemaakt? ik weet echt niet wat ik hier mee aanmoet... ik ben nogal "paranormaal gelovig" (haha voor sommige) maar zelf ben ik ook erg bang in het donker om "dingen te zien" nou is mijn angst dat hij dus ook iets ziet op zijn kamertje... in die ene hoek aan het voeteneind van het bed
Phoe wat een nacht zeg. Ik denk inderdaad dat hij iets of iemand heeft gezien. Wat je vanavond kunt doen is er samen gewoon heen gaan zoals altijd en dan naar de hoek lopen, je hand uitsteken en meenemen wat er staat. Of zeggen kom Jamie moet slapen wij gaan weg. Vaak wil dat wel helpen.
haha klinkt echt idioot he, maar zal het maar is proberen vanavond. ik hoop dat hij vanmiddag al wel wil slapen... en dan vanavond maar gewoon net als anders op bed leggen zonder al te veel gedoe errond en hem niet herrinneren aan gisteren avond... en als het weer zo is dan maar is proberen "het" mee te nemen en "het" gelijk de deur uit te trappen ik heb hem wel uitgelegd dat als er iets is waar hij bang voor is hij gewoon moet zeggen: weg... dat zegt hij anders ook als wij hem lopen te plagen... en dat hij dat ook kan doen bij dingen waar hij bang voor is.... ik zou anders echt niet weten waar hij nu bang voor is. in die hoek achter zijn bed staat helemaal niks, ja een doos met wat speelgoed, maar die staat op de grond. die kan hij vanuit zijn bedje niet eens zien...
Precies zo doen vanavond. Hopelijk helpt het en slaapt hij goed. Kleintjes kunnen erg gevoelig zijn voor entiteiten en er veel last van hebben. succes
Hoeft echt niets te maken te hebben met entiteiten hoor. Kinderen kunnen hun fantasie en werkelijkheid nog niet scheiden. Ga en vraag goed na wat er is, haal desnoods het gordijn weg, misschien brengt dat net enge schaduwen ofzo.
hij heeft zo'n rol gordijn. gisteren avond heb ik dat open gezet om te kijken of het echt door het donker kwam. dan kwam er best veel ligt binnen. wij wonen aan een (overdag) drukke straat en staan dus redelijk wat lantaarn palen... nou, met het gordijn open was het hek helemaal van de dam... voor de rest staat er echt niets op zijn kamer. ja een kleding kast met wat beren op... maar die staan er al sinds zijn geboorte... dus daar is hij wel aan gewend
nou, ik ben benieuwd... meneer ligt op bedje. na heel veel gerek (mama??? Drinken?, mama?? Tutje?? mama?? tutje ni hebben, mama drinken ni hebben, mama tutje,...) ligt hij nu eindelijk op bed en het is al enkele minuten stil.... ik durf niet te gaan kijken stel hij slaapt en ik maak hem wakker, of stel hij slaapt niet en hij ziet mij dan wil hij er weer uit als het over 10 minuten nog stil is zal hij wel slapen zeker normaal slaapt hij 2 tot 3 uur smiddags. ben benieuwd! ik hoop dat hij nu gewoon in slaap valt en niets engs ziet... en dat hij vanavond dan ook niet meer bang zal zijn.
hoi, ik zag dat je in mijn topic ook gereageerd had, het is toch wat met die enge baby-kamers zeg het gaat hier nu iets beter, maar nog niet helemaal. we gaan in ieder geval nog wierook proberen en een edelsteen, misschien dat dat bij jullie ook helpt? stel dat er niks zit, het kan geen kwaad toch? sterkte, ik weet hoe je je voelt
ik weet niet of er "iets" zit of niet. maar ik begin het wel te denken :S ik zou niet weten wat er anders moet zijn hij slaapt vanaf zijn geboorte op zijn eigen kamer. 1 jaar geleden zijn we naar hier verhuist en eht is echt nooit een probleem geweest :S tot gisteren avond... maar aan de andere kant lijkt het mij sterk dat dat "iets" zomaar ineens, van de een op de andere dag aanwezig is... nouja, hij slaapt nu. zonder te huilen gaan slapen. we zullen vanavond kijken... wat we wel hebben gedaan is sinds een paar dagen zijn ledikant (die ongebruikt in zijn kamer stond) naar onze kamer verhuist... maarja, lijkt me sterk dat hij daarom bang word dan zou hij wel achter zijn "kleine bedje" vragen en niet naar die hoek wijzen lijkt mij
zet anders een lampje bij het gordijn zodat het hoekje verlicht is...? misschien ziet hij enge schaduwen die hij niet kan plaatsen en dus bang word...
mijn zoontje heeft ook een periode gehad dat hij heel erg bang was op zijn kamertje.. hij was toen net 1 jaar en bleef maar steeds naar dezelfde plek in zijn kamertje kijken. wat ik ook dee echt niets hielp..overdag sliep hij normaal maar savonds en snachts was het een ramp.. op een gegeven moment hield ik hem gewoon vast en legde hem uit dat er niets engs was en dat mama en papa dicht bij zijn en hem niets kon gebeuren en dat als hij iets zag dit niet eng was en het hem geen kwaad zou doen.. ook al snapt een kind van 1 jaar er erg weinig van toch hielp het wel. je merkte dat hij heel rustig werd en ik kon hem daarna gewoon in zijn bedje leggen en weglopen. ik hoop voor jullie dat hij vanavond gewoon lekker gaat slapen en het van gister is vergeten.
nou, ons badje staat aan... na het badje nog een flesje melk en dan naar bed. ik ben benieuwd. ik heb het er vandaag nog niet met hem over gehad, ik wil hem er neit aan herinneren namelijk... ik hoop dat hij sebiet gewoon lekker slaapt want hij maakt mij ook een beetje bang... jaja, een held op sokken! als ik nu op zijn kamer ben voel ik me eigenlijk helemaal niet zo op mijn gemak haha
Niet om je bang te maken, maar ook hier heeft er "iets" in Jaycen zn kamertje gezeten. Precies zoals jouw verhaal, nooit iets aan de hand en ineens van de ene op de andere dag moord en brand, totaal over de rooie echt doodsbang was ie. En maar wijzen, naar een plek op de grond (ook aan zn voeteneinde) voor de deur van zn kamertje. We legden de link toen nog niet, de hele nacht drama, hij heeft toen ook bij ons geslapen. De dag erna "voelde" ik dat er iets in zn kamertje was en heb ik deze "gereinigd". Dit kan ik gelukkig zelf en heb er ook ervaring mee dat er "meer" is. Ik zie gelukkig niks, ik voel ze weldegelijk. Mensen kunnen je voor gek verklaren, maar als jij het idee hebt dat er iets in zn kamertje is moet je daar wel iets mee doen hoor. Ze kunnen er anders echt een trauma aan overhouden. Waarschijnlijk is er wel vaker iets in zn kamertje, maar zolang het "goed" is zal ie er geen kik om geven. Helaas heb je er soms pestkoppen bij zitten of dingen die gewoon negatief zijn en kinderen voelen dit haarfijn aan, zien ook vaak dingen. Vaak worden kinderen opgezocht omdat ze er voor open staan. Bij Jaycen is het nu weg, maar voor hij gaat slapen reinig ik eerst zn kamertje en ik weet dat het altijd terug kan komen, maar nu zal ik meteen luisteren naar wat hij "zegt" en het proberen weg te halen. Als je advies wilt of iets mag je altijd pb-en hoor! Groetjes Priscilla.
hij slaapt. we hebben zijn ledikant terug in zijn kamer geweest, hij moest even rustig worden en ging nog even huilen dat hij bij ons wou slapen maar is uiteindelijk toch in slaap gevallen. als hij vannacht wakker word, probeer ik eerst met zijn tut te geven en wat te sussen. wil het niet lukken pak ik hem bij ons. zijn kamer reinigen... ik geloof erin maar ben er zelf zo doodsbang van! wat als ik het verkeerd doe en het alleen maar erger word,... ook gelooft mijn vriend er totaal niet in. hij verklaard me voor gek :S nouja, ik wacht vannacht even af!