Zoals de titel al zegt de laatste keer dat ik advies vraag! Daarna moeten we de keuze maken. We zijn eruit het word Romi Wat vinden jullie van de schrijfwijze? Zus heet Mila vandaar dat ik meer neig naar de 'i' erin Maar de twijfel blijft
Mee eens met bovenstaande commentaren. Het wordt dan wel ineens een heel andere naam dan Mila inderdaad .
Ik vind Romy veel mooier dan Romi (de eerste is tof, de tweede is mweh,nietecht). Mila en Romy is prima. & dan schrijven de mensen het vaker goed.
Persoonlijk zou ik voor Romy gaan. Omdat dochterlief anders iedere keer moet zeggen Romi met een 'i' op het eind. Denk dat het voor haar niet leuk zou zijn als constant haar naam verkeerd gespeld word. Aan de andere kant, ben ik wel van mening als jullie Romi het mooiste vinden, dan moeten jullie dat gewoon doen!
Ik zeg ook Romy! En ja hoe vaak heb je de namen Mila en Rom(y/i) naast elkaar. Een leven gescheiden van elkaar duurt langer dan het leven van de namen gedeeld op een blaadje/kaartje. (Als je begrijpt hoe ik het bedoel)
Ik zou voor Romi gaan! Lekker anders en past super bij Mila! Waarom de schrijfwijze aanpassen omdat dat vaker voorkomt.....er zijn al zoveel hondjes die Fikki heten