Hallo dames, Ik heb nu al sinds gistermorgen wat bloedverlies. Dit begon met redelijk veel helderrood bloed en hele gemene steken in mijn zij en onderbuik. Ik hen gelijk de huisarts gebeld en die zag dat mijn baarmoedermond wat geopend was. Dit zegt nog niet zoveel zei ze maar ze heeft voor de zekerheid wel een vroegere echo gepland bij de gyn. die staat nu voor woensdagmiddag. Maar nu begin ik me toch wel wat zorgen te maken. Het bloedverlies is vandaag wel wat minder geworden en het is nu meer oud bloed. Ik heb vandaag nog af en toe die steken gehad en gelukkig ook niet meer zo pijnlijk.'Alleen nu kreeg ik tegen de avond opeens last van hartkloppingen en dit heb ikbij mijn vorige vmk van vorige maand niet gehad en die gemene steken ook niet. Toen begon het gewoon met oud bloed, toen rood bloed, toen krampen en toen kwam het vruchtje. Nu gaat het dus allemaal totaal anders en ik begin me nu toch best wel zorgen te maken over een bbz. Kan dit misschien symptomen zijn van een bbz of zit ik mezelf nu veel te druk te maken??
Hoi mamasboefje, Het gaat het nu met je? Ben even benieuwd of het bloeden inmiddels al gestopt is? Groetjes MamaZE
Bloedverlies kan bij beide, en als je nu verder in de zw.schap bent, kan een mk ook heviger zijn want meer weefsel. Ik duim dat alles ok blijkt te zijn.
Het bloeden is nog niet helemaal gestopt. Nu alleen nog lichtbruine afscheiding en vooral bij inspanning. Ben gistermiddag wel nog even langs de huisartsenpost gegaan vanwege de steken die aan bleven houden en ik heb toen een echo gehad. Gelukkig zagen we een vruchtzakje in de baarmoeder maar ze konden nog niet zien of het goed zat. Donderdag mag ik weer even langskomen voor een echo. Ik denk dat het toch een kwestie van geduld is maar ik blijf hopen dat alles goed gaat