Mag ik dit nu zien als mn menstruatie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door nana33, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi dames,

Ik heb 10 dagen geleden een bbz gehad, waarbij het zwangerschapsweefsel operatief is verwijderd. Gister is mn HCG voor het laatst geprikt en deze was gelukkig nog maar 84 (was op zn hoogtepunt ruim 9000). Nu ben ik vannacht begonnen met super heftig bloeden. Het voelt echt als een menstruatie (krampen, hoofdpijn, rugpijn) en het is ook echt veel rood bloed met stolsels - eigenlijk precies als mn meeste menstruaties beginnen. Alleen vind ik het zo raar dat mn HCG nog niet helemaal op 0 staat. Kan ik dit nu toch zien als een menstruatie, ondanks die HCG. Of is dit een andere bloeding?

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hey meis, je verliest nu de bekleding van je bm, die opgebouwd is tijdens je bbz.
    Ik telde dit wel mee als eerste dag nieuwe cyclus.
    Ik heb zelfs een eisprong gehad toen mijn hcg nog niet op 0 stond.
    Sterkte

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ow en misschien een tip, zorg komende maand voor pijnstillers je eerste eisprong kan echt heel veel pijn gaan doen, helaas heb ik dit bij meerdere lotgenoten gehoord (aleve feminax werkte bij mij goed).

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ah, dank je dat is fijn om te weten! Het voelt goed dat we dit hoofdstuk langzaam aan een beetje kunnen gaan sluiten en een nieuwe cyclus helpt daar natuurlijk aan mee.

Ja, dat die eerste eisprong pijn kan gaan doen daar was ik al een beetje bang voor eigenlijk :(. Alles is daar nu zo gevoelig. Ik zal inderdaad maar even goed pijnstilling in slaan.

Ik zie dat jouw zwangerschap ook niet helemaal over rozen gaat na een sowieso al heel heftige geschiedenis :(. Heel veel succes en sterkte!! Ik zal duimen dat je kindje igg mooi tot de 37 weken blijft zitten!!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel meis.

Ik hoop dat je herstel voorspoedig zal gaan.
    En neem je tijd om dit te verwerken, wij hebben het kindje een naam gegeven en een hanger laten maken.
    Het is niet niks wat je meemaakt, zowel lichamelijk als geestelijk.
    Praat er ook goed over met elkaar en geef jezelf niet de schuld.
    Je kan er niks aan doen gewoon domme pech, jij of je lichaam heeft niet gefaald onthoud dat.
    Ik heb mezelf echt de schuld gegeven en heb daar heel veel moeite mee gehad om te beseffen dat ik er niks aan kon doen.

Mijn inbox staat altijd voor je open voor vragen maar ook een luisterend oor.

Deel Deze Pagina