Dag Moeders, Mijn dochtertje wordt bijna 2 maar is echt vaak wakker s;nachts,ze huilt vaak in haar slaap en is onrustig in haar slaap,ook praat ze nog niet echt veel een paar woordjes. Herkennen jullie dit
Ja hoor. Isabella nu nog steeds wel. Soms weken niet maar soms ook wel een hele week wakker in de nacht. Gewoon wakker worden van niks en roepen. Dan slaapt ze zo weer als ik even haar goed leg en een kusje geef. Maar soms inderdaad wel om 2 uur, dan half 4 en 5 et cetera. Ik vind het niet zo erg omdat ik verder niet vroeg van bed moet om te werken.
Hier helaas hetzelfde verhaal. Soms maar 3x per nacht, soms (zoals afgelopen nacht) wel 8x. Doodvermoeiend. Wij slapen tegenwoordig allebei 1 nacht per week op zolder zodat we enigzins kunnen doorslapen en 1x per maand gaat ze een weekend naar opa en oma. Verreweg van ideaal maar papa en mama zullen zo nu en dan ook eens moeten slapen. Ze slaapt overdag ook niet meer dus dan even liggen zit er ook niet in. Wij hebben werkelijk alles geprobeerd maar ik vrees dat er geen oplossing is.
Esmee is 2 jaar en 4 maanden en nog geregeld dat we er 2x uit moeten, vaak droomt ze of ze is dr knuffel kwijt. Esmee is sinds haar geboorte al een onrustige slaapster geweest, we weten al niet beter. zo gaat het nachten goed en zo gaat het weer een aantal nachten niet zo best.
onze oudste van 2 jaar en 4 maanden heeft nog nooit heel goed geslapen..nouja, vanaf 1,5 jaar ging het goed, dat wil zeggen dat ze maar een keer of 2/3 wakker wordt.....(slokje water, of knuffel/kus geven en gaat dan weer goed slapen. ) Maar soms gaat het beter en wordt ze maar 1 keer wakker. De eerste 7 maanden is ze een huilbaby geweest, sliep toen zo goed als niet (overdag en nacht) bleek na allerlei onderzoeken kma te zijn, ik gaf wel bv al die tijd...maar ik werd steeds weggestuurd met de mededeling; zijn gewone krampjes.....dus ben hier al heel lang onrustige nachten gewend,aha. JOngste is ook geen super slaper...ahja, als ze wat ouder zijn gaat het vast beter denk ik dan...haha