Hallo! Ik ben Sabrina. Sinds 1,5 jr een hele blije mams van Lauraatje en Daphne. We wonen sinds 5 jr. op Curacao. Ben net als enkele anderen lid (geweest) van een ander forum. Tijd voor verandering! Hier ziet het er erg gezellig uit! Kan deze klets haar ei weer kwijt!
zonder dat ik ouwe koeien uit de sloot wil halen komt het erop neer dat we niet meer op 1 lijn zaten mbt het beleid welke vastgesteld werd door het beheer ervan.....
ah zo! het viel me gewoon ineens op zoveel mama's die elkaar leken te kennen! Hopelijk kunnen jullie hier weer naar hartelust kletsen!! groetjes
kletsen...nou....ik weet uit eigen bron dat er een aantal bijgekomen zijn die daar heeeeeeeeel ervaren in zijn!!! Dank je voor het "welkom"!!!
Hihi ja idd Sabrina, dat klopt helemaal! Jij ook welkom op dit forum! (ook ik was van een ander forum)
Dan wil de mede-forummers wel even waarschuwen Die Laura en Daphne zijn echt om op te vreten, verslik je niet, haha! Hoi Sabrina!
Ha! Sabrina, jij ook hier! Wat een feest, al die fijne namen ook te zien hier! Leuk, leuk, leuk! XXX Gio