Voor degene die mij gemist hebben, hier een update: We lagen sinds zondag alle drie plat van de buikgriep. Echt niet normaal meer. Onze dochter begon ermee en een dag later ik en weer een dag later mijn lief. Wat een soepzooitje was het hier, niet normaal meer. En natuurlijk zijn mannen (scheer ze toch even onder één kam, de uitzonderingen daargelaten) altijd zieker dan vrouwen en zo ook in Huize Kots en Schijt. Ik ben ook nog eens zwanger en had al niet zoveel energie . Afijn, dochterlief is naar het KDV, vaders zit het weekend te vieren met een biertje en ik wilde toch weer even bij komen lezen. Hopelijk gaat deze griep aan jullie voorbij.
Zo wat vervelend zeg. En dan ook nog met zijn allen tegelijk. Ik hoop inderdaad dat de griep aan ons voorbij gaat. Gelukkig gaat het nu weer beter met jullie. en... ik heb hier ook een hele lieve vriend die als hij ziek is altijd even een beetje zielig is. ( hij is trouwens in 6,5 jaar tijd maar 1 keer echt ziek geweest) Als ik ziek ben kan hij daar maar moeilijk mee overweg.
He jakkies. Konden jullie t niet beter 1 voor 1 doen? Dan konden jullie ten minste voor elkaar zorgen! Ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt!
nou hoop dat jullie je allemaal weer beter voelen, en idd die mannen, wat vragen ze dan veel aandacht
Beterschap daar in de ziekenboeg en inderdaad mannen zijn veel zieker en zieliger en kunnen niks meer als ze ziek zijn!