ik woe vroeger altijd juf worden. of iets met kids opvang etc. nu heb ik een diploma voor peuterjuf. leidster kinderopvang en ik kan werken op een bassisschool onderbouw. groep 1 t/m 4. wat dat betreft streef ik nog steeds naar die droom, wens.
verpleegster, of kraamverzorgster, maar ik werk nu bij de APPIE, heel wat anders maar ik ben nu ook mama, dus kan ik Steven lekker verzorgen, en vertoetelen. Het lijkt me nog steeds erg leuk om in een zh te werken, maar heb er geen opleiding voor, en om nu nog weer te gaan leren
Toen ik een jaar of 6 was wilde ik alleen maar baletten. Dus balletdanseres. Toen ik wat ouder werd (12) wilde ik huisarts worden. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de opleiding ot accountant. Die opleiding heb ik niet afgemaakt en nu ben ik manager binnendienst. Dat had ik niet kunnen bedenken toen ik 6 of 12 was
Je bent nog maar 30! Mijn moeder is op haar 48e weer afgestudeerd. Gewoon omdat ze het wel weer leuk vond om iets anders te kunnen. Ik wil ooit ook nog advocaat worden. Nou misschien over 15 jaar ga ik wel weer een rechtenstudie volgen. Ik zou mezelf nooit op 1 ding willen vastpinnen. Zo is het en zo blijft het, dat lijkt me helemaal niks aan. Daarom is dit topic best leuk. Ik blijf het altijd openhouden wat ik wil worden. Dat kan best nog wel veranderen als je dat wilt.
Toen ik nog heeeel klein was wilde ik buikdanseres met veren worden. HAAAHAHAAA, dat kan ik dus wel vergeten! Wat n droom....haha. Ik werk nu 5 jaar met gedragsmoeilijke verstandelijke gehandicapten op een dagbestedingscentrum. En is erg leuk!
Volgens mij wilde ik advocaat worden (alleen omdat mijn halve familie dat was). Ben nu manager bij de Overheid. Totaal anders dus!
Ik wilde altijd kraamverzorgster worden. totdat er een meervoudiggehandicapte jongen van mij leeftijd in de straat kwam wonen was denk een jaar of 10 en die vond ik wel zo intresant dat ik dat wilde doen en dat heb ik ook gedaan.
ik wilde kapster of advocaat worden, zit niks tussen en ben nu logopedist bij verstandelijk gehandicaptn.. dat wilde ik later, vanaf mijn 14e, nadat ik gebaren geleerd had van mijn dove neef
ik wilde badjuf worden en later is dat veranderd in de wens om bij de landmacht te komen(deed me papa ook).heb het allemaal niet door gezet en werk nu in een winkel als verkoopster! landmacht blijft nog steeds wel trekken hoor! liefs
brandweervrouw.. haha.. Ben ik niet geworden. Ik ben niet echt IETS geworden als in een specifiek beroep. Ik streefde altijd naar een baan waar ik het naar mijn zin had en dat is me (op 1 job na) altijd gelukt! Overigens kwam ik wel steeds op leidinggevende of ondersteunende functies terecht! Nu ben ik thuismam (iets wat ik absoluut NIET wilde als kind) en werk ik vanuit huis..
Ik wilde in de zorg gaan werken en dat doe ik nu ook. Werk als verzorgende op een afdeling voor dementerende ouderen.
Ik wilde op de OK gaan werken als Operatie assistent, heb ook een medische opleiding gedaan. Zo rond mijn 19e wilde ik de Landmacht in bij de geneeskundige brigade..haha dat is het ook niet geworden. Het medische blijft me nog steeds heel erg trekken en daarnaast ben ik breed geinteresseerd. Nu werk ik alweer zo'n 4 jaar als consultant in de IT branche