Wie heeft wat gedaan..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tanja20, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wie heeft wat gedaan vandaag?

Ikke helemaal niets. Heb lekker een vrije dag..
    Straks alleen maar even eten maken (denk pannekoeken) en
    vanaaf mn soaps kijken :)
    Morgen gaan we op tv jacht! :D

Wie volgt...

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vanmorgen vrij weinig, beetje achter internet gezeten op zoek naar mobiles van Winnie the Pooh!

En vanmiddag naar de kapper geweest, heb er weer een flink stuk vanaf en laagjes. M'n permanent van vorig jaar komt nu weer helemaal terug :D

Zometeen ff lekker plat op de bank met de 'mijn geheim' en een koppie thee en vanavond ook vrij weinig denk ik ;)

Morgen naar schoonzus in Rotterdam!

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Gaan winkelen voor onze nieuwe badkamer en net gedaan met poetsen. Nu lekker nietsen tot mijn mannetje om 22u thuis komt!

Grtz x

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ohh ik wil ook zo'n dag!

Ik ben om 06.30 uur opgestaan, gedoucht, aangekleed etc. Lotte uit bed gehaald en fles gegeven, gespeeld fruithap op en aangekleed en toen naar ziekenhuis voor afspraak bij KNO arts voor Lotte.

Eenmaal weer thuis samen brood gegeten en Lotte in bed gelegd. In het uurtje dat ze sliep heb ik de vaatwasser uit en in geruimd en even achter mijn laptop geschreven.

Toen Lotte wakker werd samen wat gedronken, gewacht op de monteur die de telefoonlijn kwam omzetten en daarna boodschappen gedaan. Terug thuis boodschappen uitgepakt, Lotte nog wat te knabbelen gegeven en in bed gelegd en dan ga ik zo nog een ovenschotel maken en vanavond theeleuten bij een vriendin :)

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ah, ik heb best veel gedaan vind ik zelf (ahum)

-Was van de waslijn gehaald en opgevouwen
    -Afwas weggewerkt
    -Keuken schoongemaakt
    -Vier kaartjes geschreven en op de post gedaan
    -Hele huis opgeruimd (is maar drie kamers hoor dus het klinkt indrukwekkender dan het in werkelijkheid is ;))
    -Onze nieuwe cooputer uitgeprobeerd :-D Nu nog wachten tot internet aangesloten is!

En nu ben ik wat aan het relaxen... zometeen weer naar huis en koken.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    In dit topic van kort geleden werd ieders dagindeling al besproken. Ik doe deze op slot.

Deel Deze Pagina