ik had voor mijn jongens een nieuw cd'tje gekocht en vanmiddag mochten ze 1 nummertje lekker hard aanzetten en samen hebben we gek staan doen. later die middag moest ik weg en ik loop met mijn boy's naar buiten. stopt de onderbuurvrouw en vraagt aan mij:' had jij net piet piraat aan staan??' dus ik zeg ja ff 1 nummertje hard. ze ging volledig uit haar stekker en dat dit niet normaal is enz enz.. dus ik zeg nou het was nog geen 5 min. het werd een hele discussie. ik moest weg en heb het afgekapt. hebben jullie ook wel eens zoiets gehad. of was het aso om ff met mijn boy's zo gek te doen???
pardon? Hoe durft ze... als het nu na een uur of 21 was had ik aan je gevraagd of je je wel goed voelt maar zo op de dag? pff die is vast met het verkeerde been uit bed gestapt
Jezus mina wat een zeik wijf zeg ... Tegenwoordig kunnen mensen heel weinig hebben, mensen zeiken al om een scheet
hahhaah omg! als ze daar al van uit haar stekken gaat.. pfff mogen je kindjes ook ff lekker kind wezen en dansen en gek doen.. mag ze hier wel eens komen.. veel mensen in mijn flat houden van muziek(rock,hardcore,house) nou hier echt geen gezeik zolang het niet te gek word natuurlijk.. maar even een nummertje hard.. pfff.. hier dagelijksmet stofzuigen hoor!
Nou wij ook net denk !! onze naaste buurvrouw om 5 uur vanmiddag!!! De gek stond lang aan te bellen, terwijl ik de haaken van de deur er al aan het afhalen was. Toen zei ze dat het allemaal te hard was en een klote herrie en niet haar muzieksmaak. en?! lekker belangrijk! Me vriend heeft net een nieuwe versterker dus even uittesten natuurlijk! als het nou om 10 s'avonds is alllaaa maar 5 uur smiddags! Was best beetje pissed ook gezegt dat we altijd aan de regels houden en ze nooit overlast heeft en een keertje hard muziek aan en ze staat voor de deur.! dies gek! haha en wij maar denken wat een leuke buurvrouw haha.... Zucht... mensen afentoe zeikerds!
pff begon toch echt aan mezelf te twijfelen...... ik trek me dat dan enorm aan he maar ik ga het loslaten. leven en laten leven...(makkelijker gezegt dan gedaan)
hahaha ik had gezegt zo hou jij effe je grote muil dicht, wie denk je wel niet dat je bent en verder zou ik er geen woorden aan vuil maken. Gewoon morgen weer piet piraat hoor. Laat de kinderen lekker kind zijn...
haha zeikwijf zeg jammer dan ze moeten niet zo zeiken om die paar minuten als het nu na 22:00 is dan mogen ze zeiken hadden ze aan mij een goede gehad als ze al zo aan me deur stond had ik gezegd kom maar terug als je afgekoeld bent en had zo de deur dicht gesmeten voor der neus
niks van aantrekken in dat soort mensen moet je geen energie stoppen, ze zal vast haar bui niet gehad hebben.. ene oor in andere oor uit.
Nouja zeg! Hier gebeurd het ook wel eens.. soms zelfs 2 liedjes en dan lekker dansend met dochter door de woonkamer.. gelukkig klagen ze hier niet zo snel!
tsss wat een zeurbuuf zeg! Hier zullen ze ons ook echt weleens horen, maar gelukkig nooit gezeur.Een keer en nummertje hard moet toch kunnen, doen wij ook weleens hoor! is anders als je het coninue doet dan snap ik als ze piet piraat zat wordt.
Het is toch juist leuk om af en toe is lekker gek te kunnen doen??? en je zegt dat het maar 5 minuten was.... volgende keer een uur????? hahhahahaha Groetjes Lisette
Nou, hier bijna elke dag wel even een paar nummertjes lekker hard. Mijn dochteretje is echt gek op dansen! Ik heb er nooit iets oveer gehoord van de buren. Moet ook wel kunnen toch? Gewoon overdag en echt geen urenlang of zo!
Ligt er een beetje aan. Ik heb een buurman die nachtdiensten draait en die slaapt dus vaak overdag. Dus daar houd ik dan zeker rekening mee. Maar normaal gesproken vind ik dat je overdag best wel eens een plaatje harder mag draaien. Doe ik ook als ik de auto van de buurman niet voor het huis zie staan.
Jeetje, je mag toch wel ff gek doen mt je kids? Als je anders dat nooit doet was dat mens echt overdreven. Lekker laten gaan. En vooral gek doen met je kids.