**Dan schrik je even**

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Grassprietje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Nou hier dus en thuis zittende Claudie met BIB...
    Wat ontzettend lief van jullie dat zo hebben mee geleefd!

    Het was nog even spannend aangezien de 1e ctg vanochtend niet goed was...Vanmiddag om 2 uur nog eentje gehad en die was wel prima. Dus mochten we naar huis! Ik voel me goed en de kleine meid doet het prima. Ze schatten haar kwa gewicht op 2700 gram, dus een dikkertje wordt het niet. Maar heb ondertussen wel 4 echos gehad en die waren allemaal prima behalve dan dat er geen vruchtwater meer is. Dit schijnt vaker voor te komen en is geen reden om me in te leiden of wat dan ook. Het enige vervelende ervan is dat ik de kleine meid nu echt bijna niet voel.

    Woensdag moet ik terug komen voor weer een ctg en een afspraak bij de GYN. Het kan dan zelfs zo zijn dat ik gewoon weer onder de vk kom te staan. Maar wanneer ik me onzeker of angstig voel mag ik gewoon bellen en kan ik zo lansgkomen morgen voor een ctg..Dat stelt me wel gerust..

    ik ga zo eerst eens ff een de frituurpan aanzetten en een patatje maken 8)

    En nu maar afwachtten totdat de kleine meid zich zelf aan dient...
     
  2. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje, maar ik dacht altijd dat het niet goed was als je geen vruchtwater meer hebt...?
    Nou gelukkig maar dat het dan geen kwaad kan, als ze je maar wel goed in de gaten houden !

    -xxx-
     

Deel Deze Pagina