Wie heeft vorige week de eerste afleveringen gezien en gaat vanavond weer kijken? Ik volg series eigenlijk nooit op tv. Maar ik keek vorige week en vind het een hele leuke serie. Ik zit vanavond weer klaar. Viel me ook op dat het gefilmd is op een prachtige locatie!
Jep, ik heb het ook gezien! Een echte vrouwenserie en geweldig om te kijken. Weet niet op welke locatie het word opgenomen?! Ben wel benieuwd naar....
Kende het alleen onder de originele naam ' hart of dixie' en inderdaad leuke serie. Het wordt gewoon op een set opgenomen in LA trouwens
Ik! Vorige week gekeken en het leuke is, het is eigenlijk gewoon 'slap', maar dat kijkt juist zo heerlijk weg. En dat is, naast alle spannende series die ik kijk, echt weleens heel erg lekker! Heb nu al zin om op de bank te kruipen en 2 uurtjes 'slap' kijken, heerlijk!
Leuk dat het wordt opgenomen in LA. Meestal zijn gedeeltes toch in een studio. Was destijds met Desperate Housewives ook zo.... Maar iets wordt ook wel in een echt dorp opgenomen! Ik zou best wel in zo'n dorpje willen wonen hoor! Wanneer vertrekken we.....??!
Ik heb het idee dat het op dezelfde set als Vampire Diaries en Gilmore Girls oogenomen wordt? Maarr, leuke serie! Jammer dat ik de eerste twee afleveringen gemist heb. In de download dan maar!
Denk niet als de gilmore girls. Dat heb ik al vaak gezien maar heel andere omgeving. Maar was weer leuk gister. Je leert de hoofdpersonen steeds beter kennen.
Klopt, ik herkende het ook van Gilmore Girls. Staat hier ook: live the movies: Bluebell, Alabama from 'Hart of Dixie'
Ik dacht het al! Maar ik heb Gilmore Girls maar 3x gezien ofzo. Aaah en natuurlijk, Merlotte's van True Blood ook! Hah! Wat gaaf!
Ik vind het echt super leuk! Ik zag idd dat er al 3 seizoenen zijn! Ik vind die wade wel leuk voor dr hoor! Maar of t ooit zo ver zal komen... van lemon krijg ik moord neigingen! Haha
Ahhh dat dacht ik al! Zag een vooraankondiging en vond de titel zo vreemd Maar, prima te pruimen serie