Dan stort je wereld in...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Jolien79, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Lieve Jolien,

Ik wist natuurlijk al het een en ander van je verhaal via FB maar nu ik het helemaal gelezen heb zit ik hier met kippenvel.
    Meisje meisje toch wat moet je toch allemaal meemaken,
    Ik weet dat ik gemakkelijk kletsen heb maar denk eerst aan jezelf, je meisje en Ukkie hoor!!

Dikke dikke knuf Sabine XXX

2. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had al zo een vermoeden helaas.....hij is denk ik echt heel erg inde war en of depressief, een mens doet dan gekke dingen. Hij moet hulp zoeken en weer beter worden. Ik hoop dat jullie een goede toekomst tegemoet gaan als vrienden in het belang voor de kinderen of misschien wel weer als partners als je dat zou willen......

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Je hebt alle recht om nu alleen maar aan jezelf en jouw dochtertje + bebe te denken! Kijk wat jij nodig hebt om zoveel mogelijk tot rust te kunnen komen. Je hoeft nu helemaal geen begrip voor hem te hebben. Hij kan toch tijdelijk naar zijn ouders totdat hij een huis heeft.
    Eerst aan jezelf denken, praten en door een deur komt nog wel! Sterkte!!! Dikke knuffel

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    lieve jolien
    wat vreselijk al jouw berichten dat je dit moet mee maken!!!
    dit is echt wel meer als je ergste nachtmerrie,
    heb 1000x respect voor hoe goed je je houd voor je dochter echt!
    zo als ik de eerdere berichten al las kwam het op mij over
    alsof hij al wel een ander had, zijn kenmerken kwamen me bekend voor (door een ex van mij) wens je echt heel erg veel
    sterkte, ook niks meer gehoord van die vriendin?
    sterkte!!

5. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Ik wil je ook nog even sterkte wensen. En probeer uit die woede die je voelt kracht te halen om jou en je kinderen voor alles te laten gaan. Ennuh, niet geloven dat het de eerste keer was hoor, ik ken jullie niet en wil ook helemaal niets zeggen wat je kan kwetsen maar meerdere keren bij je verhalen leek het me alsof er iemand anders achter zat die hem influisterde wat hij moest doen/zeggen.

Ik snap dat je hem nu niet wilt/kunt zien, maar misschien is het beter voor jou om de confrontatie toch aan te gaan omdat je nu zo met die opgekropte woede zit. Het lost zeker niet meteen iets op maar je kunt je dan in ieder geval uiten naar hem toe en misschien lucht het iets op en kun je dan ook weer wat meer op jezelf concentreren. Ook omdat je dochtertje op dit moment alle stress aanvoelt en hoe rustiger jij bent, hoe rustiger zij is. Misschien is het even goed voor je om hem de huis vol te schelden....als je dat lichamelijk aankunt natuurlijk

Heel veel sterkte ermee meis.

6. pff mijn hemel , alles gelezen en mijn ergste angst is bij jou waarheid geworden,
    ik had hem nja ...heel veel zeer gedaan maar haar ook zou haar ook even vertellen dat je zwanger bent van een tweede en dat ze ik weet niet wat allemaal kapot heeft gemaakt!

bha bha , hoop nooit in je schoenen te staan, vind je super stoer en sterk , en heb alleen maar respect voor je!

7. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wat een verhaal... wel herkenbaar helaas voor mij. Al is het voor mij alweer 2,5 jaar geleden.

Ik weet precies hoe je je nu voelt. Alsof je in een nachtmerrie zit,elke nacht hoop je dat je wakker wordt en denkt pfjieuwww het was maar een droom. Overdag heb je watten in je hoofd van ongeloof..
    Het is een verschrikkelijk iets..

Het ergste is dat je samen kinderen hebt en je heb dus de komende tijd nog ziet. Ik was zwanger van mijn eerste kindje dus ik kon gewoon 'rust' pakken.Ik hoefde hem niet steeds te zien of contact mee te hebben.

Ik hoop dat je er sterk uit komt,mijn vertrouwen in mannen is compleet verdwenen helaas,en weet niet of dat ooit nog goedkomt.

Heel heel veel sterkte,mocht je je verhaal kwijt willen of gewoon willen kletsen,je mag me altijd pben!!

8. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Jolien,

Ik vind het vreselijk voor je. De dames hier hebben veelal gezegd wat ik dacht. Kies voor jezelf en kinderen. Vrouwen zijn eindelijk veel sterker dan mannen. Nu voel je je erg warrig, klopt en is erg logisch. Maar je oer moederkracht stroomt nog steeds.

Nu is het belangrijk - goed voor jezelf zorgen. Goed eten, drinken en slapen. Bescherm jezelf en geloof dat er voor jou er goed gezorgd zal worden. Je bent nooit alleen!

Sterkte en veel kracht, liefde, wijsheid en waarheid toegestuurd!

Liefs Oktober13

9. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Oh wow, wat een verhaal.. wat een drama.

Misschien dat je kan putten uit het verhaal van mijn vriendin, wel nét bevallen, dus iets later en 2 weken later is hij er met een ander vandoor gegaan.. daar zat ze dan.
    Gelukkig heeft ze hulp van ons ingeroepen en heeft ze d'r leven weer op kunnen pakken.
    Ze heeft nu 8 jaar later een leuke man, getrouwd en nog 2 kinderen met hem gekregen. Ze zei laatst nog tegen me.. Eigenlijk was ik bij hem nooit gelukkig alleen dacht ik van wel. Nu weet ik dat ik 100% kan vertrouwen op hem en nu pas weet ik wat houden van is.. Nou, ik wens jou hetzelfde toe.

Maar voor nu wil ik je gewoon heel veel sterkte wensen..

10. Jolien79

Jolien79 Lid

18 feb 2013
    32
    0
    0
    Werkzoekende
    Dinteloord
    Nogmaals dankjewel voor al jullie lieve berichtjes...
    Er gebeurt nog steeds veel... en toch ook niks...
    Maar heb ff de puf niet om erover te schrijven...
    Wilde alleen dit ff delen

Zo`n mooi leven, vol geluk
    Met zoveel mooie dromen
    Weggeslagen als een rots
    Hoe heeft het zover kunnen komen

Mijn liefde van m`n leven
    Dat was hij echt voor mij
    Elkaar zoveel gegeven
    En toch is het voorbij

Nog steeds niet te bevatten
    Het gaat ook allemaal zo snel
    Zoveel om te voelen
    Kan ik dit nog wel

Maar mijn kleine meisje
    En de kleine uk
    Voor hun wil ik vechten
    Voor nieuw geluk

En ook al weet ik nog niet hoe
    Ik weet dat ik er zal komen
    Samen met deze twee schatjes
    Maak ik nieuwe dromen!

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Super mooi! Het gaat je lukken! Dikke knuffel

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mooi verwoord.
    Fijn dat je je toch al weer een beetje op de toekomst kan richten.
    Sterkte meid, zooo moeilijk dit...

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    echt heel veel respect voor je,
    een mooi stukje heb je geschreven,
    het gaat je lukken!!!

14. Cat1980

Cat1980 Niet meer actief

Mooi gedicht.. Ik begrijp (helaas) hoe je je voelt nu. Liefde is mooi en tegelijkertijd vreselijk. Veel sterkte! Net als iedereen hier weet ik zeker dat je er doorheen komt! Liefs

15. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Mooi gedicht meid.
    Nog ff een dikke kusss. XXX

16. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi gedicht! Ik ben sprakeloos door je verhalen.
    Weet gewoon niet wat ik er van moet zeggen, maar ik kan je woede en verdriet voelen! Sterkte!

17. r0my

r0my Actief lid

17 mei 2012
    307
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje meid, wat een verhaal!
    Ik wil je heel veel sterkte/kracht toewensen in deze moeilijke periode..

18. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    Ontzettend veel sterkte!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik lees pas net je verhaal en ik weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Wat ongelooflijk naar voor je.
    Ik wil je heel veel sterkte toewensen

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijke situatie! Heel veel sterkte!

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina