Dan stort je wereld in...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Jolien79, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wat fijn om te horen, ik hoop ook echt dat jullie eruit komen. En dat je een beetje rust is gegund deze zwangerschap.

2. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Ik hoop ook echt dat jullie eruit komen
    Succes en probeer ook te genieten van jullie kleine mannetje

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wat een fijn bericht!

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Hij zal hard zijn best moeten doen maar hij zal deze kans vast met beide handen aanpakken!

4. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Wat een geweldig nieuws! Een mooie eerste stap richting een toekomst samen, het is jou en je gezinnetje gegund!

Hopelijk kun je iedere dag een stukje meer genieten en de stress iedere dag wat meer achter je laten. Heel veel succes en hopelijk weer plezier samen.

5. Jolien79

Jolien79 Lid

18 feb 2013
    32
    0
    0
    Werkzoekende
    Dinteloord
    Thx voor de lieve berichtjes!!

Op dit moment is er echt wel rust in huis... ondanks dat begin ik me aardig uitgeput te voelen... er is zoveel gebeurt dat het lijkt of alle vermoeidheid er nu uitkomt. En de vakantie heb ik al achter de rug, al waren dat 3 helweken...

Gisteren bij de leidinggevende geweest in verband met m`n bekkenklachten, veel pijn met en na werken (ik werk in de zorg) deze week nog even volhouden, en vanaf volgende week 50% werkenk dan hopelijk ook wat meer rust ;)

Liefs

6. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Fijn dat jullie er nu voor gaan werken en hy inziet hoe verkeerd hij bezig was ik wens jullie het allerbeste dat jullie er maar beter dan ooit uitkomen ook vanwege jullie kindjes

Geniet van je zwangerschap en pak lekker je rust!

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Is idd goed nieuws,hoop alleen dat hij nu dan wel eerlijk is over alles want die hele tijd kon hij wel goed liegen vond ik...terwijl het het zo dik oplag wat hij deed. Hoop dus echt dat hij niet van twee walletjes eet en zo niet dan is dit idd echt fantastisch nieuws.

Deel Deze Pagina