'dan tik je haar gewoon op haar handjes!'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb jij ergens gelezen dat ik mijn stem verhef tegen mijn zoontjes??? Nee dat heb je niet want dat doe ik vrijwel nooit!

1 van mijn jongens kan ook het bloed onder mijn nagels vandaan, prima als hij niet wil luisteren dan waarschuw ik hem 3x en dan gaat hij op de gang

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een mooie hoek waar meneer in kan staan hoor. Werkt prima. Soms pak ik lievelingsspeelgoed voor een korte tijd af. Dit snapt hij heel goed en is heel effectief. Op het KDV zetten ze hem ook aan tafel (alleen), in de box of met zijn gezicht naar een minder gezellig hoekje...vindt ie niet leuk (maar dat moet ook niet ;) )

Toch ben ik niet in de positie om een ander te beoordelen of veroordelen over zijn eigen opvattingen over opvoeden.
    Ik ga er van uit dat iedereen het beste met zijn kinderen
    voorheeft.
    Ik moet zeggen dat ik vind dat sommige hun mening niet echt meer geven, het gaat al wat verder. Jammer.

Elmo

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

hahah herkenbaar, bij ons doen ze dat ook wel. Als mijn zoon iets niet mag, en ik waarschuw hem 3x word hij alleen maar drukker en gekker. Als hij dan in de gang moet word hij een stuk rustiger. Wij krijgen de indruk dat het wel helpt.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Het maakt mij ook niet uit verder. Iedereen doet hoe hij/zij denkt dat het goed is. En dat dat verschilt van elkaar oke! Als het niet nodig zou zijn zou ik hem echt geen tik geven en snap de mensen die het niet willen heus wel. Vrede:p

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    haha denk dat het ook wel werkt bij normale kinderen maare jayla is niet normaal hahaha echt een pittige tante hoor! zij heeft geen haar op haar tanden nee ze heeft een vacht op haar tanden!!! :$ ze bijt in me vinger als ik met een wijzende vinger zeg dat mag niet! ze krast in me gezicht laatst zelfs in me oog waardoor ik 2 dagen praktisch blind was! ze valt me aan ze slaat iedereen inclusief de hond! hahaha dus ja laten we eerlijk zijn als ik alleen een nee zeg wat denk je dan zelf??

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Hahahaha ik houd me stil tegen jou :D:D!!

Vacht op haar tanden???

Oei wat een pittig dametje heb je! Ik wens je succes met haar haha:D

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    tja halfbloedje he temperament zit er wel in hoor hahahaha

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Dan ook tegen mij want ik heb de mannelijke variant van zo'n soort exemplaar thuis. Als ik heel streng en boos zag dat het niet mag en zijn armpje vasthoud staat hij me nog uit te lachen. Gister tijdens het eten smeet hij een vork naar me toe. Hij trekt de kat aan zijn staart van de bank. Hij bijt. Hij doet 1001x hetzelfde wat dus niet mag. enz enz dus hier ook zo een engeltje;)

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahaha zie die kat al helemaal gaan! hahaha hier wordt de hond aan zn oren getrokken want n staart heeft ze niet :D:D (engelse bulldog) en t arme beest maar piepen!

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    1 van mijn jongens is ook zo'n ongelovelijke draak hoor. Kan vreselijk druk worden als iets niet mag. Het is een 1e klas clown.
    Nee betekend bij hem: nog 10 x doen. En ind onze hond is af en toe ook flink de l*l. Daarvoor 2 dagen geleden nog een topic geopend omdat de hond begint te grommen en dat kleine spookje van ons dat geweldig vind. Kan een boek over hem schrijven. Zijn tweelingbroertje is zo rustig als wat, echt een heel ander mannetje.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en dan die drukte pffff af en toe plof ik gewoon op de bank waar ik dan n uur bij moet komen als zij eenmaal in bed ligt hahaha dan ben ik gewoon de tijd aan het omkijken zodat ze naar bed kan echt een kleine wervelwind! eerst staat ze in de gang je kijkt weg en dan staat ze ineens voor je en wil ze in me been bijten! :D zo snel he alle keukenkastjes moeten geopend worden en daarbij heeft jayla nog n schoenfetish waarbij ze alle schoenen die ze zie (ja ook bij de mensen die schoenen aanhebben) voelen en proeven! heb echt n raar mensje op de wereld gezet! vraag me trouwens af of meer kinderen dit hebben die schoenfetish? :D

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Geen schoenenfetisch hier;)
    Wel een mama die soms het liefste de klok vooruit zou zetten zodat het bedtijd is... pff ben soms gesloopt man

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja dat herken ik ook hoor! heel vermoeiend soms en dan nu hier ook nog n beetje ziek dus dan wordt ze zo'n 5 a 6 keer wakker nog nadat ze in bed ligt! pff soms zou n man wel makkelijk zijn die je het bed uit kan schoppen om te zeggen nu is het jou beurt!

14. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @female24... nou ik heb een vent die ik het bed uit kan schoppen maar die zegt gewoon: laat hem maar eventjes huilen, valt zo wel weer in slaap... met als resultaat dat ik maar weer ga omdat ik hem niet laten huilen :D en ik kan zuchten en kreunen wat ik wil maar meneer staat echt niet op...

ps hier ook zo'n dreumes die alles beter weet, en dramt als hij iets niet krijgt! en mijn hummeltje is dan nog maar 1 jaar en 3 maandjes!

plus ben ik nog is zwanger en zelf erg moe hierdoor! plus werk ik fulltime... gelukkig maar! een beetje afleiding :) want een hele dag bij een drammende dreumes gaat niet voorbij zonder tikken op de handjes

15. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier wordt ook niet getikt, gezien haar leeftijd vind ik dat al helemaal niet nodig. Een tikje geven vind ik echt het allerlaatste wat ik zal doen. Neemt niet weg dat het heus wel eens zal voorkomen. Maar dan nog vind ik het niet nodig dat een oma dit soort dingen zegt laat staan zal doen. Als er iemand tikt dan zijn wij als ouders degenen die dat doen. Ik heb de kleine van mijn schoonzus veel thuis gehad (ze is nu 11 jaar) die heeft van mij nooit een tik gehad. Ooit 1x keer omdat ze naar me sloeg en ik uit een reactie een kleine tik terug gaf. Ik heb haar ook verteld dat ze dit vooral aan haar moeder moest vertellen. Wist die meteen dat dochterlief geslagen had haha. Ze heeft eieren voor haar geld gekozen en niks gezegd. Ik heb het wel verteld zodat ik ook zelf kon vertellen wat gebeurd was. Maar wij zijn niet van het uitdelen van tikken.

Deel Deze Pagina