Ben 1 dag overtijd en had nog een ovutestje liggen dus dacht eens kijken. Ok ovutestjes doe je niet als je zw wilt testen maar ben toch benieuwd of er nog dames waren met dit resultaat en die dan uiteindelijk zwanger waren.
Ik heb altijd streepjes, dus ik kan je niet helpen. Ik hoop voor je dat de zwangerschapstest ook zo'n streepje geeft. Ga je vandaag nog testen?
Helaas zegt dit niet zoveel zonder n zw test er naast.. Kan zijn dat je altijd wat lh hormoon hebt.. Toch n zw testje halen..
Zie dat het een digitale test is, mag je niet naar die streepjes kijken. Zou er een zwangerschapstest tegenaan gooien.
Nee geen smiley. Heb wel vergeleken met mijn andere testjes van deze maand en die gaven enkel streepje 2 dagen voor ei. Dacht daarom dat iets kon betekenen. Ach ja ik wacht nog paar daagjes af en indien vrijdag nog niet ongi, dan zw testje
Dit wil helaas niets zeggen, sommige vrouwen hebben altijd LH hormoon in hun lijf. Het is trouwens ook geen knaller...
Mee eens met de bovenstaande reacties. Ik zou toch even een zwangerschapstestje doen om erachter te komen.
Ik had nog een laatste ovu in huis en dacht waarom niet? Volgens de meiden van dit forum wil dit niet zeggen dat ik zwanger ben en ie knalt er ook niet van af... Dus dan wacht ik liever nog paar daagjes alvorens zw test te doen. Dan hoef ik geen streepjes te turen ls ie vet posi is...
hier met een positieve zw schap een negatieve ovutest zowel sensitest als een CB smiley! dus hier zegt het niks
Als je vandaag 1 dag overtijd bent en inderdaad zwanger zou zijn, dan moet ie toch een duidelijke streep geven... Maar iedereen zijn eigen keuze, als je liever nog enkele dagen in spanning leeft, dat is je grootste recht!
Maar je was toch overtijd dacht ik? Je moet het natuurlijk zelf weten.....maar je kan gewoon makkelijk een hcg test doen en dan weet je het
Ik heb op 5weken een ovutest gedaan, gewoon voor de 'fun', en die 2de streep knalde eraf! Was bijna een zwarte streep... Vorige rondes waar ik niet zwanger was had ik ook een duidelijke streep, maar veel lichter dan de controlestreep.