Ik heb vandaag weer een follikelmeting gehad, maar de eitjes zijn nog erg klein (10, 11, 13.4 mm) dus mijn IUI gaat niet door (vertrekken donderdag op vakantie en woensdag redden we dus niet). Nu heb ik te horen gekregen dat ik niet verder hoef te spuiten met Puregon en dat ik ook geen Pregnyl moet zetten. Vraag me nu de volgende dingen af: 1. Springt het eitjes (of de eitjes) dan nog wel als ik geen Puregon meer spuit de komende dagen en geen Pregnyl zet? Heb normaal wel een eisprong overigens. 2. Ik krijg normaal een tweede prik Pregnyl om m'n luteale fase te verlengen, maar nu moet ik dus helemaal geen Pregnyl gebruiken. Heb nog Utrogestan liggen van een half jaar geleden, zou ik dat kunnen gebruiken? Nu zullen jullie ongetwijfeld denken "Vraag dat aan je gyn", maar die kan ik pas woensdag te spreken krijgen en de assistente stuurde me met een kluitje in het riet. Zou het erg jammer vinden als we deze poging helemaal moeten laten lopen, want dan heb ik 10 dagen voor niks Puregon gespoten. Ben dus heel benieuwd wat jullie in deze situatie zouden doen of als je het zelf een keer hebt meegemaakt wat je toen hebt gedaan.