Help ben zo stom geweest!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Snoopy1983, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik ben zooooo stom geweest:(:( Gister had ik de punctie en moest vanaf toen de Utrogestan tabletten inbrengen. Met mn stomme kop dacht ik gewoon 1 tablet dus gister nog 2 x daags 1 en vanaf vandaag 3 x daags 1 tablet. Nu zie ik dat ik helemaal niet goed gekeken heb en gewoon 2 tabletten per keer in had moeten brengen dus ik loop 3 tabletten achter:$ Is dit heel erg? Ik kan op dit moment nergens terecht met mijn vraag omdat het zondag is. Kan alleen bellen als ik ernstige klachten heb. Ben zo bang dat ik hiedoor straks geen terugplaatsting kan krijgen omdat mijn progesteronwaarde niet goed is:(

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kalm!!!!!

Als je nu wel ze juist inbrengt is er geen vuiltje aan de lucht!!!

:)

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Sorry ik weet mijn reactie is nogal overdreven misschien:) aar als alles goed gaat hebben we dinsdag de tp en wil gewoon een goed nestje hebben. Maar jij denkt dat het geen kwaad kan als ik gewoon vanaf nu 2 bolletjes doe zoals afgesproken?
    Bedankt voor je reactie. Ik word trouwen straks terug gebeld dus dan hoor ik ook meer.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik kan me je zorgen best voorstellen, maar er zijn ook artsen die pas de dag na de punctie adviseren om te starten met de Utrogestan, dus het komt echt wel goed wat de utro bestreft ;)

Enneh, ik vind je reactie niet overdreven ;)
    Je maakt je gewoon zorgen, zou ik ook gedaan hebben als ik had gedacht dat het kwaad kon. Maar ik weet zeker dat dit niet de TP of een eventuele zwangerschap in de weg zal staan, vandaar KALM ;)

En het was ff kortaf geschreven, kwam omdat ik op mn telefoon op internet zat, dat typt minder makkelijk. Was ook niet van plan om vandaag een berichtje op het forum achter te laten, maar ik las je wanhoop, dus ik dacht ff snel reageren ;)

Succes straks met je TP en broeden. Ik hoop op iets moois!! :)

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik vond je berichtje ook niet bot ofzo hoor was gelijk mega opgelucht eigenlijk haha. Pfff ja ik zou het zo erg vinden als ik door zoiets straks geen tp kan hebben je gaat je van alles in je hoofd halen. Er komt zoveel stress bij kijken. Maar heb vanmiddag toch nog contact met de gyn gehad en ook zij zei dat het geen kwaad kon, ik moest gewoon vanaf nu de goede dosering nemen en mocht tussendoor ook nog een extra bolletje inbrengen. Ook schijnt de Ovitrelle nog wat te doen;)
    Lief dat je een reactie gaf vanmiddag!:)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Oww meis!
    Kan me je stress goed voorstellen.
    Gelukkig ben je weer gerust gesteld.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ja was echt even flink aan het stressen:) Maar idd was even heel blij met deze reactie en daarna die van mn gyn;)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten.
    Elmo

Share This Page