Dan toch maar een topic openen, herkenning? tips? slapen peuter 2.5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door senso, 1 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    ik lees veel herkenning hier. helaas geen tips
    probeer hier ook al van alles nu eens smiddags ook laten slapen (viel zelf in slaap) eens kijken of hij niet te oververmoeid is en daarom misschien wakker word

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Mamalijn,

Ja lastig he hier is laten huilen ook echt geen optie. Gaf er zelf maar aan toeen ging ff met hem zitten maar breekt wel op... ik was ook alleen goed papa hoefdeniet te komen.

Het gaat inmiddels weer beter dus zal toch wel bij de leeftijd horen ben ik bang :(

Verder alles goed met jullie?

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Dat kan ooknog idd, ben benieuwd hoe het vannacht gaat met je zoontje

4. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde met mijn dochter van 2,5! Ook een paar keer per nacht wakker en dan ook met een kusje vaak weer stil, maar dan na een kwartier/half uur weer en dat een paar keer achter elkaar. Krijgen ook niet echt duidelijk wat er is, maar er naartoe is effectiever dan laten huilen, want dan raakt ze overstuur en krijgen we haar niet meer stil! Een paar maanden geleden was ze ook steeds tussen 5 en 6 klaarwakker, dus toen hebben we toch het middagslaapje afgeschaft, omdat ze zelf ook steeds aangaf absoluut niet meer te willen slapen. Is ook niet ideaal, want eigenlijk trekt ze het niet en valt ze op de meest rare tijden in slaap op de bank, fiets of in de auto. Maar nu slaapt ze 's ochtends wel weer tot minimaal 7.00u, dus dat is ook wat waard :-D.

Aangezien de kinderen het allemaal rond dezelfde leeftijd hebben, zal het toch iets met dromen te maken hebben!

Deel Deze Pagina