Dan toch maar politie bellen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Dat ze dan maar de kelder tot dj-ruimte inricht, met de nodige isolatie tegen de muren!
    Maar ik zou toch echt wel duidelijk maken dat je haar haar hobby gunt, maar wel zonder dat jullie er aldoor last van hebben.

Overigens zou ik wel niet naar de politie stappen als volgende, maar naar de wijkagent.

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Waar vind ik een wijkagent dan ? :)

3. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Gemeente bellen?
    Rot joh, hoop dat moeders wél luistert en dochterlief in de hand kan houden. Succes!

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

ik heb het al gevonden. zitten 2 leukerds tussen:$ maar die vallen net buiten mijn gemeente:(;):D

5. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha!

Maar ben wel benieuwd hoe het afloopt..
    herrieoverlast is echt niet leuk.

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hadden ook geluidsoverlast van de buren. Ik zal niet in details treden, maar het was zo erg dat we daarom verhuisd zijn. Een heel dossier bij de politie, maar daar bereik je niets mee. Zodra die de straat uitwaren begon het gezeik weer ;)

Wbt geluidsoverlast kan je nog beter in een huurwoning wonen. Die leggen een heel dossier aan bij serieuze geluidsoverlast. Spannen een rechtzaak aan en bij positieve uitspraak van de rechter moeten de buren hun woning verlaten. Als koper mag je het maar uitzoeken...

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hoe is het gegaan ??

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

We naja p is gister heen gelopen om de buurvrouw om een kopje te vragen. Ze waren er niet en kwamen pas rond half 10 thuis. Toen was het veels te laat om nog heen te lopen. Zaterdag overdag even heen lopen.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ben wel benieuwd wat ze er aan gaat doen. Misschien is dit wel de rede waarom mosders zi weinig thuis is :p

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om een kopje te vragen? ;)

11. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    balen zeg als dat gebeurd. Op een gegeven moment wordt je ook gek van het geluid. Ben ook erg benieuwd wat het vervolg wordt.

12. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Ik zou ook de moeder erop aanspreken .......en als het op tijden zijn dat het echt niet kan zou ik zeker de politie bellen en ander een klacht bij de woningbouw neerleggen.

wij hebben dit dus ook gehad met de buurjongen die echt vreselijke muziek draaide als mams niet thuis was we waren er zo klaar mee aangezien we zelf 2 kleine meiden hebben lopen dat we zelf als mams thuis was de radio zo hard hebben gezet dat de buurvrouw aan de deur kwam of het wat rustiger mocht en toen uitgelegd dat haar zoon dit dus ook deed als ze niet thuis was en dat heeft ons dus geholpen want daarna hebben we geen overlast meer gehad van de buurjongen als mams er niet was :D

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Vertaling: kopje te vragen= de moeder van het herrie makende meisje op een kopje koffie te vragen bij hun thuis.

;)

buren wonen in koophuis dus woningbouw kan niets, helaas.

14. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte! ik herken het probleem en voor mij was het de reden om zelf te gaan verhuizen.

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Idd Hehehe.

Vandaag begon het rustig. Maar dat kwam omdat moeders thuis was. Zodra moeder even weg ging om een boodschap of iets ging de herrie aan.
    ik hoop dat we morgen beetje gehoor krijgen.

16. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Ben benieuwd... Hoe is het afgelopen. Buurtmoeders nog gesproken?

17. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Buurmoeder...

18. Islah

Islah Niet meer actief

De tip van een koptelefoon cadeau geven vind ik een goede. Dat zou ik als eerst doen. Werkt dat niet, daarna de moeder aanspreken en anders de politie erbij halen...

19. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt me verschrikkelijk, ik zou helemaal lijp worden. Ik zou eerst een week steeds bellen naar die moeder als je overlast hebt, en als dat niet werkt de politie bellen.

20. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Hoelaat draait ze dan zo hard? Want ik denk dat als het overdag is de politie weinig zal doen

Deel Deze Pagina