Hallo dames! Wij zitten pas in ronde 1 voor beebje 2. Nu had ik gisteren een soort ongie-pijn. En vanochtend had ik een heeeel klein beetje rozig bloed bij het afvegen. Mijn banner heb ik maar gegokt omdat we pas net begonnen zijn. Volgens de banner zou het dus geen innesteling kunnen zijn. Maar wat denken jullie? Is mijn lichaam gewoon van slag van het ontpillen enzo of zou het wel een innesteling kunnen zijn of een hele vroege ongie? Ik reken nergens op (al hoop je natuurlijk altijd een beetje ) Maar ik zou het echt niet weten! : Alvast bedankt voor de reactie(s)!
hoi hoi Shaula, een innesteling is ongeveer vanaf 5 dagen NA de eisprong volgens de berekeningen hier op de banners en als je kijkt naar vele info online. maar ik weet niet hoeveel dagen na de eisprong je zit? maar als je pas gestopt bent met de pil kan dit best een tussenbloeding van het ontpillen zijn.. ( heb ik nu nog last van en ben al 4,5 maand gestopt) groetjes Daantje
Hoi Daantje, Ik weet niet hoeveel dagen ik na mijn eisprong zit want eerlijk gezegd weet ik niet wanneer ik mijn ei heb (gehad)... We zijn natuurlijk pas net begonnen dus ik houd nog niks bij wat betreft temperaturen e.d. Maar ik ga inderdaad gewoon uit van een tussenbloeding. Ik kan het ook niet vergelijken met beebje 1 want toen ben ik door de pil heen zwanger geworden