Dan voel je je knap lullig.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JinxieWeasel, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Komt me heeeel bekend voor. Toevallig is hetzelfde net bij ons vorige week gebeurt. Maar ja, wat doe je eraan he!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Lekker topic meis...moest jij ook al verder lezen. Haha met onze kotsfobie.
    en jij wil op pauline passen;)

3. 894hi

894hi Niet meer actief

hier had ik ook zo iets... moest naar het cd toe voor de gehoortest wil snel mn meisje pakken in de draagdoek doen en mee nemen ... kom ik dr kamertje in slaapt ze in zo een 2 meter verre straal uitgespuugde melk :(

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Baby huilde, had gepoept, dus schone luier gegeven, getroost en weer in bed gelegd. Half uurtje later weer huilen en maar even laten huilen. Hij viel vrij snel wel weer in slaap. De volgende ochtend kwam ik erachter dat hij tot aan zijn nek onder de aangekoekte poep zat.... Tja, dat had ik niet verwacht, omdat ik net al een poepluier had verschoond.

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Herkenbaar! Dit is bij mij ook zo de eerste keer gegaan.. Zeker in een periode waarin zijn poep ook niet stonk. Vreselijk voel je je dan...

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Toen Roos een stuk jonger was heb ik het ook gehad,helemaal niks gehoord en het was nog donker in haar kamertje ( door de gordijnen ) en ik wil haar uit bedje halen want ze was net wakker geworden en ik dacht was voel ik,heel het bedje onder de kots was zelf langs ze spijlen naar beneden gelopen en ze gaf geen krimp......

Terwijl mijn oudste dochter het echt op het brullen zet....

Maar voel je vooral niet schuldig!

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Een vriendin van mij had dit vorige week! Haar zoon had ook gekotst in de nacht maar was weer gaan slapen en zij en haar man hadden niks vernomen totdat ze 's ochtends bij hem kwamen. Alles stonk vreselijk en was opgedroogd! zij voelde haarzelf ook knap lullig, maar wat kan je er aan doen? als je zoon/dochter niet gaat huilen dan merk je als ouder niks...

Deel Deze Pagina