Denk zelf dat ik het antwoord al weet maar misschien zijn er toch meiden die er ervaring mee hebben. Ik had zondag 14 sep mijn eisprong en woensdag 17 sep ineens bloedverlies. Heb dit echt nog nooit gehad... Moet er wel bij zeggen dat ik de donderdag ervoor wel een baarmoederonderzoek gehad waar 2 hapjes zijn genomen. Heb alleen vrijdag erna nog bloedverlies daarvan gehad en daarna niet meer. Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar zou er toch een kansje kunnen zijn?
Hoi hoi Ik ben zelf sinds 5 weken gestopt met de pil. ik had vorige week dinsdagavond zeeeere steken onder in buik en dag ervoor slijmverlies, en donderdag erna licht bloedverlies.. Ik weet dus ook niet of ik dit moet rekenen als een eerste lichte menstruatie of als een eisprong met bloedverlies erna.. Ik heb de woensdag ertussenin gevreeeen met mijn vriend dus ik hoop stiekem dat t eitje nog bevrucht zou zijn,, en het bloedverlies met de innesteling te maken heeft.. Ik kan je niet veel advies geven maar we zitten iig in hetzelfde schuitje.. Liefs Linda Weet je al iets meer ondertussen?
Hoi Zoe1976: Ook in ronde 16 zo te zien Het kan prima zijn dat je een innesteling hebt op 4 dpo. Spannend! Succes!
Ik heb gelezen dat je ei pas na 6 a 7 dagen innesteld maar ik hoop voor jou uiteraard dat het weer het zoveelste verhaal is wat ergens anders weer tegengesproken word en dat het raak is bij je.
dank je wel sterre...Na het weekend weten we meer. Wat heb ik toch een hekel aan die laatste week...Maar ja het is een kwestie van geduld...