Dan zal ik me ook maar even voorstellen, hihi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kiekmiek, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiekmiek

kiekmiek Lid

26 jan 2009
    8
    0
    0
    Leerkracht PrO
    Ergens in 't Hoge Noorden
    Lekker origineel, maar; ik zal mezelf even voorstellen! :D

Ik ben Marieke, 26 jaren jong en sinds 8 augustus 2006 getrouwd met de liefde van mijn leven, waar ik inmiddels al 9 jaar mee samen ben.

Sinds april '08 zijn we gestopt met voorbehoedsmiddelen. Ik ben nooit aan de pil geweest omdat ik een beetje huiverig ben voor 'vreemde' hormonen :)

22 December kwamen we erachter dat we harstikke zwanger waren (al bijna 7 weken) maar helaas hebben we 11 januari afscheid moeten nemen van onze twee kleintjes :cry:
    Gelukkig hebben we op een mooie manier afscheid kunnen nemen, en we hebben ze 18 januari begraven.

Eigenwijs als ik ben negeer ik had advies van de VK om minstens één menstruatie af te wachten, en we zijn inmiddels dus alweer aan het klussen. Ik hoop van harte dat mijn cyclus binnen de korste keren weer op regel is en dat we snel weer zwanger mogen zijn, want een kindje is MEER dan welkom! :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom :D

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom. Jammer dat jullie dit verlies hebben moeten meemaken. Maar succes met zwanger worden.

4. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier, en succes met zwanger worden! En sterkte nog met jullie verlies! :(

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi hoi,

Welkom, sterkte met jullie verlies. En succes met zwanger worden.

Deel Deze Pagina