Ben zo blij dat ik hier een berichtje op mag zetten omdat ik nu toch echt zwanger ben.....Weet het sinds vrijdagochtend.... Kon het gewoon niet geloven dus heb ik gister Ik ben eind december gestopt met de pil en dacht dat het nog wel een paar manden zou duren voordat we een kleine zouden verwachten. Een paar maanden zijn het geworden, 2 om precies te zijn. We hadden niet durven dromen dat het zo snel kon gaan. Ben nu dus (pas) 5 weken zwanger (+ 1 dag!). Voel mij helemaal goed nog, en hoop dat ook zo te houden. Zondag hebben we het tegen mijn schoonmoeder verteld en die ging uit haar dak! Komende zondag hebben we waarschijnlijk een etentje met vrienden en dat is de perfecte gelegenheid om het ze allemaal te vertellen, ik popel nu al Groeten!
Hoi Martine, welkom hier en van harte met je zwangerschap. Alleen ik zou als ik jou was je banner even veranderen, deze klopt nu niet.
Hahahihi, nee daar was ik ook mee bezig...zou wel erg zijn als ik al zover over tijd was...Tks voor je "welkomswoord"
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly