Dancing with the stars 2019

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik begin me wel steeds meer te irriteren aan de grapjes en woordspelingen. Jullie ook?

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Heb het vandaag voor het eerst pas een heel stuk gezien en die grapjes van Tijl passen echt niet in het programma. En hij kan het echt beter, want dat heeft hij in andere programma's wel laten zien. Maar er kwam niet 1 zin uit zonder grap geloof ik. Jammer.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    om die reden ben ik ooit afgehaakt bij programma's van Gerard Joling - sterren dansen op het ijs bijvoorbeeld... pfffff... Ik probeer 'm maar te negeren... Tot nog toe vind ik verhalen en de dansers nog opwegen tegen het irritante commentaar...

Ik vond Barry trouwens wel fantastisch. Ik heb 'm ook gevolgd toen in het programma 'beter laat dan nooit' - en zag toen al dat het een heel gevoelige man was. De dans met die mannelijke profs- en dan die snelle kus op de schouder van Barry van Jesse - erg mooi.. prachtig geheel.

Ik lees nu trouwens online dat ze programma een half uur ingekort hebben ;) dat scheelt wel!

4. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Wie gaat er deze week naar huis?
    Wat mij betreft mag Rutger gaan.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Rutger is de zwakste... daarna wordt het lastiger, maar ik denk Barry daarna, hoe geweldig ik 'm ook vind.. Anouk heb ik niets mee - publiek misschien ook wat minder - hoewel ze wel goed schijnt te dansen. Dus misschien dat die nog tussendoor weggaat...

6. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik was even boven bij de kinderen, maar wat zijn ze nu aan het doen??
    twistmarathon hoor ik nu. Why? Wat is de bedoeling hiervan?

7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Wááát??!!!!!
    Tooske eruit??

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Met de twistmarathon konden ze extra punten verdienen...
    maar pffff tooske eruit... écht balen.... Barry was nu eigenlijk aan de beurt denk ik, hoe lief ik 'm ook vind: Het niveau wordt nu te hoog (logisch) .
    En tja- van de 3 die in de gevarenzone stonden; ik denk dat ik dan toch liever Bibian en Joost had zien gaan in plaats van Tooske :( . Of dan Anouk... maar níét Tooske! Echt super wat ze weer liet zien vandaag!
    Nouja... volgende week maar weer. Ben wel benieuwd op zich, met 2 dansen!

9. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik vind het stom. Ik ben het met je eens dat het tijd was voor Barry. Maar hij heeft kennelijk de stemmers op zijn hand. Bibian ook. Dit is geen eerlijke wedstrijd meer. Het is nu een populariteitswedstrijd geworden.

10. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Letterlijk een format fail.
    De jury kan net zo goed geen punten geven want die tellen toch niet mee.

11. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    mee eens, wat heeft die jury nou voor zin.

12. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Ik weet weer waarom ik een hekel heb aan publieksstemmen bij dit soort shows. Dit slaat echt helemaal nergens op. Hoe kan je er uit gaan als je van de jury de meeste punten hebt gekregen? Ik weet niet wat voor berekening er wordt gemaakt met de jury punten en de publieksstemmen maar zelfs als ze geen stemmen zou hebben gekregen zou dit toch eigenlijk niet moeten kunnen?

Van mij had Bibian er uit gemogen. Vind het best knap wat ze doet, maar vind het echt minder mooi om naar te kijken. Niveau zal best prima zijn maar eigenlijk vind ik het niet eerlijk vergelijken met de anderen.

13. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik vind sowieso dat publieksstemmen nergens eerlijk. Maar de enige 3 die een dans deden die de aandacht niet deed verslappen waren tooske, bibian en Samantha de rest vond ik niet de hele dans boeiend.

Barry is geweldig maar eerlijk zal hij er ook uit moeten op een zeker moment. Bibian zal het niet halen bij de rest omdat de meeste mensen niet kunnen zien hoe mooi het wel degelijk is. En er zijn gewoon dansen die in een rolstoel minder mooi uitkomen doordat de beenbewegingen veel doen in die dansen. Maar deze keer was de dans boeiend genoeg ivm anderen.
    Tooske eruit klopt gewoon niet, die hoort met Samantha in de finale.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Alweer bijna de uitslag van deze week. Ik ben zó benieuwd! Ik ben eigenlijk nooit echt fan geweest van Anouk... hoe goed iedereen haar ook vond- maar die moderne dans... wauw... dát past bij haar zeg! Geweldig! Ik ben benieuwd hoe er gestemd is... Nog steeds onderaan mijn lijstje: Bibian en Joost - en toch Barry en Janneke - hoewel ik beiden dansen van hen wel weer erg leuk vond...

15. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Nou kaiser mag er zeker uit, wat stijf was die. Anders, hoe ook gegund Barry.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oja.. die was ik even vergeten ja... erg jammer vanavond... hij was altijd zo sprankelend.. en nu... was hij .... op? Echt een dip...

17. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Qua telling punten / publiek hebben ze (presentators) duidelijk opdracht gekregen te melden dat t 50/50 is.
    Dit maakt het juist compleet ongeloofwaardig.. Want analytisch gezien kon tooske niet afvallen.
    Het is weer vooraf bepaald. Ik voorspel samantha gaat winnen. Al gezegd vanaf show 1. Ik vind haar niet de beste overigens. Haar bovenlijf valt zo vaak stil. Dan is Anouk wel echt beter (behalve in de quickstep vorige wk )

18. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Wie kijkt?

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339