Ik post het maar hier omdat je het onder de 1 niet mag gebruiken. Mijn zoontje slaapt al maanden slecht, we hebben een rustig avondritueel maar inslapen en vooral doorslapen gaat heel slecht. Ik heb de afgelopen week 's nachts maximaal 4 uur geslapen en het begint me nu echt op te breken. Hij wordt rond 11'en wakker en gaat dan niet meer slapen tot een uur of 3. Of ik hem nu laat huilen, ga troosten, een fles geef, muziek aanzet of wat dan ook, hij slaapt niet. Tandjes geloof ik niet meer in, er lijkt geen samenhang te zijn met het doorslapen. Hij krijgt gewoon geen rust in zijn lijfje. Ik heb vanmiddag valdispert voor hem gehaald en hij is als een blok in slaap gevallen, ben benieuwd wat de nacht brengt. Wie heeft er hier ervaring mee? Mocht het niet werken ga ik toch maar een peuterbed proberen maar eigenlijk wil ik niet dat hij zelf al uit zijn bed kan en de commode leeg begint te ruimen.
Ja wij hebben het een tijd geprobeerd, geen succes.. Nu hebben we van de huisarts melatonine gekregen, hopelijk helpt dat wel..
Hier ook maanden problemen,ik was helemaal op.Valdispert en nog meer geprobeerd maar hielp allemaal niet. Bij een kinderfluisteraar geweest en met wat aanpassingen op zijn kamer en wat verranderingen in het gedrag van mij sliep hij weer als een roos.
redelijk eigenlijk, hij heeft nu twee nachten min of meer doorgeslapen (werd wel 2x wakker maar was te troosten en viel gelijk weer in slaap). Ik kijk het een weekje aan maar hoop dat het zich doorzet.
mooi! Ze moeten gewoon even in het ritme komen! Onze dochter slaapt nu ook al twee nachten redelijk goed, vanmorgen zelfs tot kwart voor zes!
Hier ook gehad maar werkte niet. Toen over op de melatonine en nu dipiperon.. En nog slaapt hij niet. Hoop voor je dat jou zoontje snel het ritme oppakt.