Het leek me leuk om hapjes te maken voor verjaardag van de oudste. Zaterdag komt de familie en een aan trial van mijn vrienden. Dus zag ik van danerolles nieuw deeg voor 24 hapjes. Leuk!!! Alleen heb ik geen flauw idee wat lekker is. Hahaha. Kunnen jullie mij helpen? Vis, paddestoelen en kappertjes zijn verboden in ons huis. Allergie en gewoon vies. Ik ben totaal niet creatief met koken, dus ik heb echt geen flauw idee.
Hier maken we regelmatig de mini croissants van Daneroll met party knaks. Schaal is altijd zo leeg! Of met wat ham en kaas er in, ook lekker! Aanvulling: ik denk dat de 24 hapjes die jij bedoelt dezelfde zijn als de mini croissants, dat zijn er ook 24. Super handig!
Ik lees met je mee voor ideeën Erg lekker vind ik zelf met een beetje feta kaas (en liefst ook wat gekruid gehakt) , maar daar kan je me snachts sowieso voor wakker maken . Is misschien wel iets meer werk maar wel super lekker!
Met een: -Stukje brie -klein lepeltje spinazie en kaas/brie -zongedroogd tomaatje -plakje avocado, beetje knoflook en kaas -plakje zalm (je wilde geen vis maar telt dat voor al je visite?) -plakje salami, plakje champignon
Spinazie met feta Geroosterde paprika ( uit pot) met geitenkaas Roomkaas met jalapeño Pittig gekruid gehakt Ham en kaas misschien ook zoete varianten? Jam Banketbakkersroom Chocoladepasta
Ik denk dat partyknaks erin het altijd goed doen op een verjaardag!! - mini pizza’ hapjes - cinnamon rolls, ook echt te lekker vooral samen met de icing
Hahaha, bedankt voor de reacties. De meeste voorstellen gaat hem echt niet worden, ik ben een zeur qua eten. Naja, niet alleen qua eten, maar dat terzijde. Ideeën zijn wel leuk die geboden zijn. Maar voor nu hou ik het simpel, ik die de knaks. In mei weer een verjaardag te vieren, misschien dan wat uitgebreider. Bedankt voor de tips!!.
Wat ik doe is mini pizza’tjes. 1 rol met pizzadeeg, daar tomatenpurree, kaas en ananas opdoen of bijvoorbeeld pesto met kaas, dat dan oprollen, snijden en de plakjes die je krijgt in de over doen. Het ziet er dan ook heel leuk uit. Beetje spiraal vorm pizza’tjes.