Dani (Daani als uitspraak) Zou je 'm als jongens of meisjesnaam gebruiken? Ik vind 'm echt een jongensnaam!
Ik vind het echt een meidennaam! Althans, uitgesproken als Dehni. Ik zou deze naam niet zo snel uitspreken als Daani. Maar dat komt denk ik omdat in dit seizoen van Masterchef een Dani zit.
Mijn eerste gedacht was een jongensnaam. Nu ik er langer over nadenk, vind ik Dani ook wel stoer voor een meisje (afk. van Daniëlle). Kortom: unisex naam
op mijn werk zijn er 5 jongens die zo heten. En tot nu toe nog geen enkel meisje. Ik had er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht voor een meisje. Ik ken een danielle, maar die noemen we daan. Daarom zou ik een jongen ook nooit daan noemen. haha lekker duidelijk
het was mijn favoriete jongensnaam aangezien we een spaanse naam wilden. maar door de vele Daan's hebben we er toch niet voor gekozen, anders zitten er straks 3 Daan's in de klas en een Dani.. echt balen want ik vind het een super stoere naam!
Kan voor beiden vind ik, Door de i erachter maakt t t niet zo jongensachtig...ken zelfs iemand waar de dochter van Daantje heet. Daan is echt een jongensnaam, maar vind DaanTJE dan weer erg leuk bij die meid!
Dani - een jongensnaam.. Ik kan me herinneren dat er eens een érg knappe ajacied was, die dani heette..
Ik vind het ook een uniseks naam, ik ken zowel een jongen als een meisje met die naam, maar ik vind hem voor een meisje leuker (al is 't niet mijn smaak).
mijn zoon heet Dani maar ken ook een meisje dat Dani heet mijn idee is toch wel een jongens naam omdat ik zeker 5 jongens/mannen weet die dani heten en maar 1 meisje