Wij zoeken een passende Hollandse lieve naam voor het zusje van Noortje. (Guusje en Froukje vinden we geweldig, maar valt af omdat we het niet mooi bij Noortje vinden passen). Nu hebben we nog de volgende namen bedacht: Noortje en Madelief Noortje en Merel Noortje en Puck Welke vinden jullie het leukst? Nog andere suggesties? Groetjes, Bente
Ik vind Merel echt heel leuk bij Noortje! Madelief vind ik net iets te lang en puck dan weer net iets te kort.... (maar ook leuke namen hoor). suggesties: Anna Fleur Evi(e) Meike Hilde Jonne Suze Roos Mathilde Jitte Renske
Noortje en Fenne Noortje en Sofie Noortje en Cato Noortje en Roos Rosa Noortje en Eefje Noortje en Evie Noortje en Lotte Noortje en Jasmijn Noortje en Pien Noortje en Amber
Merel en Puck vind ik erg mooi! Madelief misschien iets té zoetsappig. Verder vind ik bij Noortje mooi, Pleun Pam Pien of Fien Roos Wies Allemaal ook leuk met -je of -tje erachter. Veel succes
Merel vind ik er erg goed bij passen en een supermooie naam (is de derde naam van onze oudste dochter)
Merel vind ik van jouw rijtje het leukst. Zelf dacht ik aan Carlijn, misschien vind je dat ook wel wat?
Ik vind Merel een mooie naam, (ook hoorde ik laatst de naam Madelien in plaats van Madelief, vond ik ook een leuke variant.)
Ik vind Merel het leukst, maar zag ergens Evie voorbij komen en die vind ik naast Noortje ook erg mooi!
Ik ken een Noortje en Karlijn en een Noortje en Mijntje (daar moet je van houden) Ik vind Merel ook erg mooi.