hoi ik ben daniella ben 20 jaar en ben nu zo een 2/3 maanden met de pil gestopt. en was meteen na 2 weken weer ongesteld. mijn vriend (22 jaar) en ik zijn nog niet lang (6maanden) bij elkaar maar willen wel nu al graag kinderen! ik zou eigenlijk vandaag weer ongesteld moeten worden maar.......nog niks D) normaal ben ik 2kilo zwaarder en heb ik hoofdpijn. moet wel vaak plassen en heb een rommelig gevoel in mijn onderbuik. afgelopen zaterdag al een test gedaan (was te nieuwsgierig) en deze was negatief ik hoop op leuke reacties groetjes daniella
nou dag 4 is aangebroken...en nog altijd niet ongesteld! ik heb vanmorgen getest (test van de kruidvat) en deze bleek negatief! ik wacht tot maandag en dan ga ik naar de huisarts...... welke testen hebben jullie gebruikt en hoe lang duurde het voordat het zichtbaar was bij jullie (op de test) en wat zijn de beste (meest gevoelige) testen? ook zijn volgens mijn viend mijn borsten zwaarder geworden! ik weet het echt even niet meer.....heb veel symptomen en toch negatief! misschien een stomme vraag maar hoe ziet de vagonale afscheiding eruit bij zwangerschap? en ook is mijn temperatuur iedere dag hetzelfde en soms iets hoger ach ja.......... groetjes dani