Pffff.... wat is dat moeilijk zeg. Meisjesnamen.... voor een jongetje was ik er heeeeel snel uit wat het zou moeten worden. Maar vriendlief hebben nu eindelijk een tweetal aardige alternatieven gevonden welke we allebei mooi vinden. Nu nog de manier van schrijven Roept u maar..... Oh ja, de tweede en derde naam worden de namen van de beide moeders, of het moet nog zijn dat we een mooie combinatie kunnen vinden van Klaasje & Baukje.... dan komt er vermoedelijk alleen een tweede naam.
Ik heb gestemd op Marielle/Mariella. Vind ze beiden leuk. Ik snap alleen niet hoe het zit met Danica en Danique, dat is in mijn ogen namelijk dezelfde naam maar met een andere schrijfwijze. De namen worden anders uitgesproken. Danica = daanikaa Danique = daaniek
Ik vraag me ook af hoe dat zit met de namen Danica/Danique, lijkt mij idd dat je dat verschillend uitspreekt. Ik heb trouwens gestemd op Danique.
Ik begrijp het dames Voor mij is het bij Danique = Daniek Danica = DaNIEca dus nadruk op de tweede lettergreep Alhoewel... Daanica klinkt ook wel mooi
Ik vind Danica persoonlijk een verschrikkelijke naam, maar vind Danique weer heel mooi. Heel persoonlijk, maar vind dat de naam Danique gewoon meer klasse uitstraalt.
ik heb gekozen voor Danica omdat ik die naam eigenlijk nooit hoor. Ik zou het uitspreken als daanieka dus niet daNIEka danique vind ik ook wel leuk maar die naam hoor je steeds vaker en de andere namen vind ik niet mooi sorry
Ik kies ook voor Danique maar dat komt ook omdat mijn eigen dochter zo heet! Ik vind het een mooie luxe naam! Veel liefs Nicole