Donderdag 3 juli is onze prachtige dochter Zorina geboren Een gouden zonnestraaltje in ons leven kleur van ons geluk wat zijn wij blij met jou Zorina We zijn allebei helemaal weg van haar
even inbraak ... mirre, wil je even heel veel succes wensen de laatste uren, dagen... geniet nog even van het getrappel in je buik en heel snel heb jij je kleintje bij je! eindelijk he.. veel succes met de bevalling, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig... voor de andere dames natuurlijk ook he! groetjes Marloes
sorry.... verkeerde topic.. Maar van harte gefeliciteerd met je dochter! ga genieten van je kraamtijd.
En wederom is de wereld een kleine prinses rijker! Gefeliciteerd en kruip maar eens fijn op een roze wolk. Groetjes van Kiki
bedankt allemaal aan het genieten ben ik zeker, kan de hele dag wel naar haar kijken lieve Mirre, ik hoop dat jouw kleine zich ook snel aandient, heel veel succes meid!
Mandarijn, meid van harte gefeliciteerd. Jeetje al weer bevallen. Fijn dat het goed met jullie gaat. Veel geluk voor jullie drietjes.
Gefeliciteerd meid. Helle mooie naam Zorina. Geniet er van! En je mag er de hele dag naar kijken Zij is helemaal van jullie 2tjes Liefs Jetje
bedankt allemaal genieten doe ik zeker, ze is zo lief, ik kan wel uren en uren naar haar kijken. ik hou weinig tijd over om achter de pc te zitten