het is dan toch echt zomer. Alle jassen aan de kant, here I come in mijn zwemluier!!!!!!!!! Ik neem zelfs een duik in het zwembad en ik ben dus echt overtuigd nu van het prachtige weer.
Ja, dat is zo'n speciale zwemluier. Erg handig ook: zolang ze geen poepie er in deed, ging ie elke keer aan de waslijn om te drogen en hup, de volgende zwemronde ging ie gewoon weer aan. Ze zijn al duur genoeg die dingen, haha.
wat een mooie luier.....Hier doe ik nooit een luier aan...nog goedkoper...hihi. Ik heb ontdekt dat mijn meiden echt geheel ontspannen alvorens zij een stil plekje zoeken om te poepen. Dus met zwemmen hebben ze daar geen tijd voor...hihi Maar hij staat wel schattig...kleur kan ze goed hebben!
ja wat een lekker moppie is het zo. Lars gaat ook in zijn adamskostuum naar buiten in dat warme weer en anders in een zwembroek. Plassen zal hij best doen maar wij hebben een klein badje wat we iedere dag verversen. Poepen doet hij ook stilltjes haha.
ow.. jammie.. ik vind het zo'n heerlijk ding hè.. ik kijk ook altijd met trots naar jouw meissie hoor..
Die zwemluier is een Little Swimmers van Huggies. Is alweer een jaar of 3 oud, hoor, we hebben toen een pakje voor Isabel gekocht. Ik weet dus niet of ze nog te koop zijn...
De little swimmers van Huggies verkopen ze idd nog bij Etos.. maar niet meer in de rose kleur.. nu alleen met ariel de zeemeermin erop geloof ik. Ik haal de zwemluiers bij kruidvat.. Hebben ze nl eigen merk zwemluiers!
Ja klopt ik heb die van het kruitvat ook in huisgehaalt. Zal over een tijdje eens kijken of het wat is En ik heb gisteren bij Prenatal een zwemluierbroekje gekocht (is nu in de aanbieding) die je kan hergebruiken. Vind hem nu nog wat te jong om in de tuin in een badje te gaan. Dus misschien over een maandje 8) Echt hele leuke foto's Thea!!!
hahaha geweldig..nou ze is er inderdaad helemaal klaar voor hoor voor de zomer...staat haar goed dat broekie..
leuke foto zeg! goed idee om de zwemluiers te hergebruiken zeg! ik heb nu voor pepijn een zwembroekje gekocht wat alles erin wat erin ontstaat erin houdt, hihi! maar heb verder ook de zwemluiers van het kruidvat gebruikt!