Hallo allemaal, Op het werk mogen we een personeelsuitje organiseren voor ons rayon. We hebben een budget gekregen van 25 euro per persoon, en we zijn met z'n 9en. 2 mannen en 7 vrouwen, waarvan 1 zwanger (5 maanden). Hebben jullie misschien een leuk idee wat we kunnen gaan doen in de buurt van Rotterdam? Ben benieuwd.
In Groningen kun je een workshop bonbons maken doen, misschien is er in Rotterdam ook zoiets? Verder heb je hier ook een organisatie die een soort van actieve puzzeltochten in de stad organiseert, ik denk dat dat in Rotterdam ook wel ergens kan....
Je hebt in Rotterdam een soort van rindvaart maar dan een die alleen maar naar NIET toeristische plekjes gaat e.d. Die zijn redelijk betaalbaar. Ik weet niet wat het kost, maar 1 ding kan ik je verklappen: 25 p.p. is HEEL weinig als je er ook nog van moet eten. Alleen de toegang van Blijdorp (ook leuk trouwens) is al E16.... Of iets doen wat weinig geld kost zoals een stadwandeling met gids...Zoiets? Succes.
Of iets verzinnen voor 25 euro en daarna gezellig met zijn allen uit eten en zelf lappen? Dat lijkt me een van de weinige oplossingen met zo'n klein budget..... Succes! Marian
of bijvoorbeeld een combinatie van bowlen en eten? misschien dat je kan navragen hoeveel het totaal is voor 9 personen (groepskorting? ) .
ja ieder zijn ding he parachutespringen word denk ik te duur maar zo heeft ze meerdere mogelijkheden!
Ja daar dacht ik ook al aan. 25 euro is tegenwoordig inderdaad weinig om iets leuks mee te kunnen doen. Nu vind ik het niet zo erg om zelf wat bij te betalen, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over. Bedankt voor het meedenken dames. Volgende week gaan we met elkaar over de ideen spuien, ben benieuwd wat het gaat worden. Laat het nog wel weten.
Ik ben daar met mijn werk eens in een soort theater geweest. Kon je eten en naar cabaret kijken tegelijk. Was wel grappig.
wat je ook kan doen is een sportief dagje organiseren.. met collega's als het mooi weer is beachvolleyballen en een picknick of bbq op het strand... of naar aalsmeer naar de indoorbeachvolleybal hallen daar is van alles van muurklimmen tot volleyballen eten barretjes.. meestel moet je gewoon even vragen naar een groepagangement misschien krijg je dan wel korting
Ik heb hier http://groups.msn.com/PetraHarrandKralenSieraden een site gevonden van een vrouw in Rotterdam die sieraden workshops geeft. Wie weet is dat iets, en kun je daar een mooi prijsje mee maken? Liefs Sinnamon
step huren.....en dan een rondritje door rotterdam en ergens eten.... bij mij op het werk zitten ze met hetzelfde probleem...hahaha... suc6